کاپیتان سیدنی: قوچان نژاد طرفداران را به وجد می آورد

به گزارش مجله رویگری، تهران - خبرنگاران - الکس بروسک کاپیتان تیم سیدنی اف سی استرالیا در آستانه دیدار افتتاحیه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی، امضای قرارداد با رضا قوچان نژاد مهاجم پیشین تیم ملی ایران را تمجید کرد.

کاپیتان سیدنی: قوچان نژاد طرفداران را به وجد می آورد

به گزارش خبرنگاران، تارنمای کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) روز سه شنبه نوشت: قوچان نژاد پس از سپری کردن عمده دوران فوتبالی خود در اروپا به ویژه در هلند و بلژیک، در آستانه لیگ قهرمانان، آپوئل قبرس را به طور قرضی به مقصد سیدنی ترک کرد.

مهاجم 31 ساله اسبق تیم ملی ایران آدینه هفته گذشته نخستین گلش را در اِی لیگ استرالیا و در بازی مقابل آدلاید یونایتد به ثمر رساند و حالا مصمم است تا با تثبیت صندلی خود در این تیم، در بازی مقابل قهرمان سال 2012 این تورنمنت آسیایی یعنی اولسان هیوندای در ترکیب اصلی به میدان برود.

در این بین، بروسک در مورد هم تیمی جدیدش گفت: رضا شخصیت فوق العاده ای دارد و به خوبی با فرهنگ تیمی ما وفق پیدا نموده است؛ او بین بازیکنان بسیار محبوب است و جدای از آن، کلاس بازی خود را در زمین نشان داده است.

وی ادامه داد: رضا بازیکن فوق العاده ای است و بسیار خوش شانس هستیم که او را در اختیار داریم و اطمینان دارم در لیگ قهرمانان آسیا طرفداران را به وجد خواهد آورد.

تیم سیدنی که هم اکنون در صندلی دوم اِی لیگ جای دارد، پنجمین حضور خود را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه می نماید و علاوه بر اولسان، باید در گروه هشتم رقابت ها به مصاف شانگهای چین و کاوازاکی فرانتیل ژاپن نیز برود.

این در حالی است که آنها سال گذشته با راهنمایی سرمربی کنونی تیم ملی استرالیا یعنی گراهام آرنولد در بازی های خانگی تقلای فراوانی کردند و از سه بازی خود در خاک خودی تنها یک امتیاز کسب نموده و در مرحله گروهی از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

بروسک در این خصوص توضیح داد: فکر می کنم سال گذشته در بازی های افتتاحیه بدشانس بودیم و با وجود بهترین بودن در بسیاری از موارد اما شانس با ما یار نبود.

وی ادامه داد: با این حال بابت شروع لیگ قهرمانان 2019 آسیا و چالش با یک دوجین از بهترین بازیکنان آسیا هیجان زده هستیم؛ علاوه بر این حضور در این رقابت ها برای ما آزمونی است که می توانیم از طریق آن خود را محک بزنیم.

ورزشی**3991**2024

منبع: ایرنا
انتشار: 2 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 111

به "کاپیتان سیدنی: قوچان نژاد طرفداران را به وجد می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان سیدنی: قوچان نژاد طرفداران را به وجد می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید