مقاله: آشنایی با هلیفکس دوست داشتنی ترین شهر کانادا

به گزارش مجله رویگری، شما می توانید از تماشایی ترین ساختمان های یک شهر، چیزهای زیادی درباره آن شهر بگویید: کاخ کرملین و ساختمان امپایر استیت را در نظر بگیرید. جای هیچ تعجبی نیست که در دیدنی های هلیفکس کانادا حیرت انگیزترین ساختمان جدید همانی باشد که برای کل افراد جامعه طراحی شده است: کتابخانه مرکزی هلیفکس که یکی از زیباترین ها در دنیا نام نهاده شده است.

مقاله: آشنایی با هلیفکس دوست داشتنی ترین شهر کانادا

برای لذتی واقعی به نوعی دیگر، به گالری هنری نوا اسکوشیا بروید که نقاشی های ساده و خانه تک اتاقه هنرمند مردمی، ماد لویس را نگهداری می نمایند. لویس با غلبه بر معلولیت شدید، فقر و ترد شدن از خانواده که زندگی سختش اخیرا با هنرمندی بی نظیر سالی هاوکینز به صورت فیلم در آمده است. کارهای هنری قابل تحسین و با رنگ های روشنی از این زندگی پر از نعمت ساخته است که التهابی درونی و پایدار درون شما می نشاند.

برای دهه ها در قرن گذشته، ترمینال خط کشتیرانی Pier 21 هلیفکس، اصلی ترین نقطه ورودی به کانادا بود: بین سال های 1928 و 1971، که تا آن موقع سفرهای هوایی فراگیر شده بود، تقریبا یک میلیون ورودی به کانادا به وسیله مهاجرت اقدام نموده بودند. این تعداد پس از جنگ دنیای دوم وقتی که میلیون ها پناهنده از زجر و خرابی های سراسر اروپا فرار کردند، به اوج خود رسید.

در میانه های این جهت پیاده روی چوبی، لنگرگاه سرسبز قایق موتوری دارتموث واقع شده است، شهری که به عنوان خواهر هلیفکس شناخته می گردد: این جهت پر رفت و آمد و شلوغ با مناظر پانورامای عالی که از دریا دارد، ارزشمندترین مکان در شهر است که می توانید 2.5 دلارتان را در آن خرج کنید. تراس باز Wooden Monkey، درست بالای ترمینال قایق موتوری، مکانی ایده آل برای تماشای غروب خورشید است گرچه شما می توانید زمانی را هم به تور کوتاه بازدید از موزه Happy Face در شهر دارتموث اختصاص دهید، موزه ای که شادی مسری دارد.

منبع مقاله: آشنایی با هلیفکس دوست داشتنی ترین شهر کانادا

انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1735

به "مقاله: آشنایی با هلیفکس دوست داشتنی ترین شهر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با هلیفکس دوست داشتنی ترین شهر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید