مقاله: چطور برای ویزای مکزیک اقدام کنیم

به گزارش مجله رویگری، مکزیک در میان دیگر کشورهای قاره آمریکا بیشترین آثار را در فهرست یونسکو دارد و پر از جاذبه های خارق العاده برای بازدید است، کشوری لبریز از تاریخ و فرهنگ از ویرانه های باستانی و سواحل خیره کننده گرفته تا موزه ها و شهرهای رنگارنگ. این کشور آنقدر جاذبه های هیجان انگیزی دارد که انتخاب برترین جاذبه ها برای بازدید واقعا چالش برانگیز است! حالا می توان درک کرد که چرا هر سال بیش از 20 میلیون توریست به این سرزمین گرم و مجذوب کننده می فرایند. شاید کشف سایت های باستان شناسی همواره برایتان آرزویی بزرگ بوده در این صورت به ویرانه های باستانی مایا بروید، شاید هیچ چیز به میزان جزایر استوایی و رویایی شما را راضی نمی نماید، و شاید هم بگویید آرزویتان کشف دنیای زیر آب و جنگل های انبوه است؛ مکزیک همه این جاذبه ها را در خود جای داده است.

مقاله: چطور برای ویزای مکزیک اقدام کنیم

هنگامی که برای درخواست ویزای مکزیک به سفارت می روید اطلاعات مربوط به وجه در اختیارتان قرار می گیرد. بر طبق اطلاعاتی که در سایت سفارت نوشته شده هزینه کنسولی برای درخواست ویزا 36 دلار است. این مبلغ حتی در صورتی عدم قبولی در مصاحبه هم پس داده نمی گردد. ویزای مکزیک حداقل در 10 روز کاری صادر می گردد و می توانید برای گرفتن این ویزا روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 3 تا 4:30 عصر به سفارت بروید.

مکزیک یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی دنیاست و در سال بیش از 20 میلیون توریست خارجی دارد. این کشور به آثار تمدن های ازتک ها و مایاها و ریزورت های ساحلی معروف است و با جاذبه های توریستی متنوع اش هر توریستی را راضی می نماید. با اینکه امروز مقاصد مجذوب کننده زیادی برای توریستی و کوله گردی وجود دارد اما مکزیک آنقدر مجذوب کننده است که می تواند ماه ها کوله گردان را سرگرم کند. مکزیک در آمریکای شمالی قرار گرفته و قبل از سفر به این کشور باید ویزا دریافت کنید.

منبع مقاله: چطور برای ویزای مکزیک اقدام کنیم

انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1739

به "مقاله: چطور برای ویزای مکزیک اقدام کنیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: چطور برای ویزای مکزیک اقدام کنیم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: چطور برای ویزای مکزیک اقدام کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید