نازل چرخشی شستشوی تیوب کاربردی در صنعت نفت ساخته شد

به گزارش مجله رویگری، به گزارش خبرنگاران به نقل از پارک فناوری پردیس، مینا سعیدی حیدری رئیس هیئت مدیره یک واحد فناور عضو پارک فناوری پردیس درباره فراوری نازل های چرخشی شستشوی تیوب گفت: نازل چرخشی شستشوی تیوب با فشار بالا جهت استفاده در تیوب مبدل ها جهت تمیزکاری با تعویض سر نازل در حالت های لایه بردار، شکافنده و پیشرو فراوری شده است.

نازل چرخشی شستشوی تیوب کاربردی در صنعت نفت ساخته شد

وی با اشاره به موراد مصرف این نازل اضافه نمود: صنایع پتروشیمی و نفت و گاز، نیروگاه ها، صنایع عمرانی، صنایع غذایی، صنایع دریایی و کشتی سازی، صنایع هوایی، صنایع خودرو سازی، صنایع کشاورزی و دامداری، صنایع کاغذ سازی و منسوجات و به طور کلی هر صنعتی که احتیاج به واترجت جهت نظافت داشته باشند، بازار هدف این محصول است.

سعیدی توضیح داد: نازل چرخشی شستشوی تیوب، کوچکترین نازل چرخشی فشار بالاست که با چرخش و فشار آب عمل می نماید. این نازل به علت پوشش های نانویی دارای ساییدگی بسیار بالا نسب به نمونه های با کیفیت خارجی است و در مقایسه با نازل های ثابت (یا سوزنی) صرفه جویی حدود 70 درصدی آب را به همراه دارد.

وی تاکید نمود: راندمان بالاتر این محصول نسبت به خوردگی در برابر سائیدگی آلودگی ها نسبت به نمونه خارجی از ویژگی های شاخص محصول فراوریی شرکت است.

رئیس هیئت مدیره این شرکت گفت: تا پیش از فراوری نازل چرخشی، این محصول که در صنایع بسیاری کاربری دارد، کاملا وارداتی بود و خریداری آن از خارج از کشور نیز فرآیند دشواری داشت. اما با ظرفیت به وجود آمده ما توان تامین 100درصد احتیاج کشور را داریم.

سعیدی تاکید نمود: با توجه به مصرفی بودن این محصول، سهولت در دسترسی به محصولی که قابل رقابت با نمونه های خارجی است، بسیار حائز اهمیت است. بعلاوه قیمت نمونه خارجی پس از واردات به داخل کشور بین 50 تا 60 میلیون تومان است در حالیکه محصول فراوریی ما با یک سوم قیمت قابلیت فروش دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2077

به "نازل چرخشی شستشوی تیوب کاربردی در صنعت نفت ساخته شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "نازل چرخشی شستشوی تیوب کاربردی در صنعت نفت ساخته شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نازل چرخشی شستشوی تیوب کاربردی در صنعت نفت ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید