نتیجه آزمایش کرونای کارمند گوگل در هند مثبت شد ، ارسال هشدار فوری ساندار پیچای برای قرنطینه کارمندان و دورکاری

به گزارش مجله رویگری، نتیجه ازمایش کرونای یکی از کارمندان گوگل در بنگلور هند مثبت شد و این شرکت هشدار فوری برای تمامی کارمندان هندی خود صادر نموده است که هر چه سریعتر روش قرنطینه و دورکاری را در پیش بگیرند.

نتیجه آزمایش کرونای کارمند گوگل در هند مثبت شد ، ارسال هشدار فوری ساندار پیچای برای قرنطینه کارمندان و دورکاری

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مدیرعامل گوگل ساندار پیچای به همه کارمندان خود در هند هشدار فوری داده است که به سرت محل کار خود را ترک نموده و دورکاری نمایند. در اواخر فوریه ، تست کرونای یک کارمند گوگل در زوریخ نیز مثبت اعلام شده بود و این شرکت پس از این تاریخ، تمامی سفرهای کارمندهای خود به کشورهای دیگر را لغو کرد.

این شرکت همچنین به همه کارمندان خود در آمریکای شمالی توصیه نموده است تا برای کنترل شیوع ویروس از خانه کار نمایند. گوگل در نامه ای به کارمندان خود گفت که فرد بیمار، هنگام مسافرت به خارج از کشور به این بیماری مبتلا شده بود و از روز دوشنبه در دفتر کار خود حاضر بوده است ، اما در ابتدا بدون علامت بوده و از غربالگری درجه حرارت شرکت گوگل عبور نموده بود.

این موضوع زنگ خطری برای همه غولهای فناوری به صدا در می آورد که نگران شعب خود در کشورهای پرجمعیتی مثل هند باشند. ضمن این که رد شدن فرد بیمار، از تست درجه حرارت نیز نشان می دهد ممکن است بسیاری از افراد بیماران بدون علامت یا ناقل باشند و این بسیار خطرناک است.

منبع: انتخاب
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 772

به "نتیجه آزمایش کرونای کارمند گوگل در هند مثبت شد ، ارسال هشدار فوری ساندار پیچای برای قرنطینه کارمندان و دورکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه آزمایش کرونای کارمند گوگل در هند مثبت شد ، ارسال هشدار فوری ساندار پیچای برای قرنطینه کارمندان و دورکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید