واکنش زیدان به محرومیت منچسترسیتی

به گزارش مجله رویگری، سرمربی رئال مادرید نسبت به محرومیت 2 ساله منچسترسیتی از حضور در رقابت های اروپایی واکنش نشان داد.

واکنش زیدان به محرومیت منچسترسیتی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، رئال مادرید یکشنبه در هفته بیست و چهارم لالیگا به مصاف سلتاویگو می رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: کلید موفقیت ادامه دادن روندی است که داشتیم. فردا حریفمان را می شناسیم. سلتاویگو شایسته این صندلی نیست و این تیم از همه جهت خوب است. می دانیم بازی سختی خواهد بود مانند همه بازی ها. با این حال باید به روندمان ادامه دهیم و با تمرکز و هماهنگ بازی کنیم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: همه چیز به دفاع بستگی ندارد. در فوتبال باید تعادل وجود داشته باشد. دی ان ای رئال مادرید حمله و فوتبال بازی کردن است. من برای این تیم بازی نموده ام و مسائل را دیده ام. با این حال همواره باید یک تعادل وجود داشته باشد. باید در بخش دفاع خود را قدرتمند کرد و ما این کار را همواره انجام می دهیم.

یوفا، منچسترسیتی را به دلیل رعایت نکردن فیرپلی اقتصادی دو سال از حضور در رقابت های اروپایی محروم کرد. تیم انگلیسی می تواند در این فصل به رقابت خود در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد و در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف رئال مادرید برود. زیدان درباره این اتفاق گفت: نمی دانم این محرومیت تغییر خواهد نمود یا نه. من تنها درباره فوتبال حرف می زنم و بازی هایی که برابر این تیم پیش رو داریم. سیتی تیمی جنگنده و قوی است و این محرومیت تغییری در آنها ایجاد نخواهد نمود. مشکل من بازی فرداست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 725

به "واکنش زیدان به محرومیت منچسترسیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش زیدان به محرومیت منچسترسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید