وسایل تفریح در ویلا کردان

به گزارش مجله رویگری، امکانات رفاهی متفاوتی در ویلاهای کردان وجود دارند. شما قبل از اجاره ویلا کردان به صورت اینترنتی می توانید اطلاعات مربوط به امکانات ویلاهای مختلف را ببینید و با هم مقایسه کنید

وسایل تفریح در ویلا کردان

خبرنگاران : کردان منطقه ای دنج و خوش آب وهوا در استان البرز و در نزدیکی شهرستان ساوجبلاغ است. این منطقه روستایی در میان شهروندانی تهرانی محبوبیت زیادی دارد؛ به طوری که بسیاری از آن ها آخر هفته ها برای تفریح و خوش گذرانی به کردان سفر می نمایند. بعلاوه در طی سال های اخیر ویلاهای زیادی در منطقه ها مختلف کردان ساخته شده اند.

وجود این ویلاها به محبوبیت کردان در میان مرکز نشینان یاری زیادی نموده است. شما می توانید به صورت اینترنتی به وسیله سایت های اجاره ویلا کردان یا با مراجعه به املاکی ها در این منطقه ویلا اجاره کنید. هر کدام از ویلاهای این منطقه امکانات و ویژگی های منحصربه فردی دارند. ما در ادامه تعدادی از وسایل تفریح مفرح که وجود آن ها در ویلا می تواند مجذوب کننده و هیجان انگیز باشد را به شما معرفی می کنیم.

میز بیلیارد

امکانات رفاهی متفاوتی در ویلاهای کردان وجود دارند. شما قبل از اجاره ویلا کردان به صورت اینترنتی می توانید اطلاعات مربوط به امکانات ویلاهای مختلف را ببینید و با هم مقایسه کنید. امکانات پخت وپز، وسایل سرمایشی و گرمایشی و … جزو امکانات اولیه ویلاها محسوب می شوند. بعضی از امکانات نیز جزو امتیازهای مثبت ویلاهای لوکس کردان به حساب می آیند. برای مثال در ویلاهای لوکس کردان میز بیلیارد وجود دارد. در سال های اخیر بازی بیلیارد به یک بازی محبوب در میان جوانان تبدیل شده است به همین علت بسیاری از صاحبان ویلاهای کردان، میز بیلیارد را به عنوان یکی از آپشن های خاص ویلایشان ذکر می نمایند.

سینما خانگی

در ویلاهای لوکس کردان امکانات سرگرم نماینده متنوعی وجود دارد. اگر اهل تماشای فیلم هستید یا دوست دارید تا پاسی از شب از تماشای سایر برنامه های موردعلاقه خود لذت ببرید، سینما خانگی برایتان مجذوب کننده خواهد بود. لذت تماشای فیلم یا حتی مسابقه فوتبال در سینما خانگی چند برابر است. در بعضی از ویلاهای کردان تجهیزات سینما خانگی وجود دارد.

فوتبال دستی

فوتبال دستی یکی دیگر از بازی های مفرحی است که می توانید آن را در ویلاهای کردان تجربه کنید. بسیاری از شما تا به حال فوتبال دستی بازی نموده اید و می دانید که این بازی ساده چقدر هیجان انگیز است. اگر قصد اجاره ویلا کردان را دارید؛ قبل از رزرو ویلا امکانات داخل ویلا را به دقت بخوانید. فوتبال دستی از آن دسته امکاناتی است که می تواند سفرهای محبت آمیز و دسته جمعی را خاطره انگیزتر کند.

تنیس روی میز

زمانی اهمیت وسایل سرگرم نماینده در ویلا تعیین می گردد که به خاطر بدی آب وهوا مجبور شوید در ویلا بمانید. برای مثال کردان در فصل پاییز و زمستان هم بسیار دیدنی و مجذوب کننده است. با این حال به علت سرمای هوا شاید مجبور شوید مدت بیش تری را در ویلا بمانید. در چنین مواقعی وجود یک تنیس روی میز در ویلا می تواند سفر را برایتان لذت بخش تر کند. تنیس روی میز از جمله بازی های سرگرم نماینده ای است که حتی بچه های کوچک و نوجوانان هم به آن علاقه دارند.

بازی های تخته ای

بعد از گشت وگذاری طولانی در دل طبیعت کردان، انجام بازی های تخته ای با هم سفرانتان شاید مجذوب کننده به نظر برسد. تخته نرد، شطرنج، مونوپولی و… تعدادی از بازی های تخته ای محبوب در ایران هستند.

بسیاری از افراد بازی های تخته ای محبوبشان را با خود به سفر می برند تا با دوستانشان بازی نمایند. با این حال در بعضی از ویلاهای کردان بازی های تخته ای وجود دارند و شما می توانید از آن ها بهره ببرید. اگرچه در اغلب موارد این آیتم ها در بخش امکانات ویلا ذکر نمی گردد؛ اما شما می توانید قبل از رزرو از صاحب ویلا در این باره سؤال کنید.

سیستم صوتی و پایکوبی نور

اگر قصدتان از اجاره ویلا کردان برگزاری مهمانی باشد پس به سیستم صوتی و پایکوبی نور هم نیاز دارید. وجود یک سیستم صوتی قدرتمند می تواند مهمانی شما را هیجان انگیزتر و مجذوب کننده تر کند. در بسیاری از ویلاهای لوکس و بزرگ کردان که برای برگزاری مهمانی مناسب هستند، این تجهیزات وجود دارند. با این حال اگر وجود آن ها در ویلا برایتان اهمیت بسیار زیادی دارد؛ بهتر است قبل از اجاره با صاحب ویلا درباره ویژگی ها و تعیینات سیستم صوتی صحبت کنید.

ایر هاکی

یکی دیگر از امکاناتی که این روزها در بسیاری از ویلاهای لوکس وجود دارد، ایر هاکی است. این وسیله سرگرم نماینده برای بسیاری از بچه ها خردسال هم مجذوب کننده است. ایر هاکی شامل یک میز، توپ و دسته های مخصوص بازی است. بازیکنان باید توپ را بر روی میز حرکت دهند تا وارد دروازه حریف گردد. ایر هاکی تفریح مجذوب کنندهی است که می تواند شما را برای ساعاتی در ویلا سرگرم کند. این بازی با دو یا چهار بازیکن انجام می گردد.

اجاره ویلا کردان با برترین قیمت

اگر به قیمت ویلاهای کردان نگاهی بیندازید متوجه اختلاف قیمت زیاد این ویلاها در سایت های مختلف می شوید. البته که امکانات ویلا، موقعیت مکانی آن و زمان اجاره تأثیر زیادی بر روی قیمت اجاره ویلا دارند. بااین حال اگر قصد اجاره ویلا در این منطقه خوش آب وهوا را دارید؛ به سایت علی بابا مراجعه کنید.

در این سایت ویلاهای اجاره ای مختلفی با توجه به نیازها، بودجه، تعداد هم سفران و زمان سفرتان به شما پیشنهاد می گردد. بعلاوه اطلاعات کامل ویلاها مانند امکانات، موقعیت مکانی و قوانین اجاره ویلا در سایت نوشته شده است تا شما با خیال آسوده ویلای موردعلاقه تان را به صورت اینترنتی رزرو کنید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 11 شهریور 1402 بروزرسانی: 11 شهریور 1402 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2183

به "وسایل تفریح در ویلا کردان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وسایل تفریح در ویلا کردان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید