پرواز ایران ایر استانبول تهران (تور استانبول)

به گزارش مجله رویگری، یکی از راه های آسان و محبوب برای سفر به استانبول پرواز استانبول تهران و مسیر عکس آن است. یکی از ایرلاین های قدیمی ایران که مسافران را در خطوط بسیاری جا به جا می نماید و به آن ها خدمات خوبی را ارائه می دهد، شرکت هواپیمایی ایران ایر است. در این مقاله می خواهیم درباره پرواز ایران ایر استانبول تهران صحبت کنیم. استانبول یکی از مقصد های محبوب برای سفر های خارجی ایرانی ها است. تور ها و پرواز های زیادی به مقصد این شهر بزرگ و زیبا برگزار می شوند و شما می توانید از آن ها برای تجربه یک سفر فوق العاده بهره ببرید. اگر قصد سفر به استانبول دارید یا می خواهید درباره پرواز ایران ایر استانبول تهران بیشتر بدانید، این مقاله را تا خاتمه خوانده و آن را با دوستان و همکاران خود نیز به اشتراک بگذارید.

پرواز ایران ایر استانبول تهران (تور استانبول)

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

درباره شرکت هواپیمایی ایران ایر تور

ایران ایر تور فعالیت خود را با هدف توسعه گردشگری شروع کرد. این شرکت در سال 1351 تاسیس شد. ایران ایر تور بلیط های سیستمی و چارتری متنوعی را امروزه در مسیر هایی مختلف به مسافران می فروشد. فعالیت پروازی ایران ایر تور از سال 1371 شروع شده و مشهد، قطب اصلی این شرکت هواپیمایی به شمار می رود. در سال 1390 ایران ایر تور به یکی از شرکت های زیرمجموعه وزارت دفاع واگذار شد. اما این موضوع ادامه پیدا نکرد و طولی نکشید که ایران ایر تور به بخش خصوصی واگذار شد. ایران ایر تور امروزه یکی از شرکت های هواپیمایی و ایرلاین های فعال ایران است و میزبان بسیاری از مسافران در سفر های داخلی و خارجی است. بلیط هواپیما تبریز استانبول و تهران استانبول از بلیط های محبوب این شرکت هواپیمایی هستند.

سفر به استانبول با ایران ایر

بعید است درباره قیمت بلیط هواپیما از تهران به استانبول رفت و برگشت، جستجویی انجام دهید و نام ایران ایر را نبینید. اگر این ایرلاین را برای سفر به استانبول انتخاب نموده اید بهتر است درباره جزئیات سفر بیشتر بخوانید تا سفری بی نظیر داشته باشید. برای یافتن، آنالیز و مقایسه بلیط پرواز استانبول تهران یا مسیر عکس کافی است به یکی از سایت های معتبر مانند علی بابا مراجعه کنید. بعد از رفتن به صفحه اصلی سایت، کافی است در قسمت بلیط هواپیما نام شهر مقصد را وارد کنید. علی بابا یکی از راه های مطمئن و آسان برای خرید بلیط هواپیما است. شما انواع مسیر ها و ایرلاین ها را در سایت می بینید. یکی از اولین گزینه هایی که برای سفر در مسیر استانبول تهران خواهید دید، ایرلاین ایران ایر است. ایران ایر بلیط های مختلفی را به شرکت های هوایی تحویل می دهد و مسافران باید یکی از انواع متناسب با شرایط خود را رزرو نمایند.

قیمت بلیط پرواز ایران ایر استانبول تهران

قیمت بلیط هواپیما از تهران به استانبول رفت و برگشت به فاکتور ها و موارد زیادی بستگی دارد. شما باید آنالیز های لازم را انجام دهید و در زمان مناسبی بلیط خود را خریداری کنید تا در هزینه های سفر، صرفه جویی مناسبی داشته باشید. قیمت بلیط هواپیما برای سفر به ترکیه یا بازگشت به مواردی مانند تاریخ سفر، نوع بلیط و کلاس پروازی بستگی دارد. شما باید خواسته ها و احتیاج های خود را آنالیز نموده و برترین حالت را برای خرید بلیط انتخاب کنید. اگر دوست دارید قیمت روز بلیط ها را داشته باشید، کافی است سری به سایت علی بابا زده و قیمت ها را با جزئیات بلیط ببینید. ایران ایر نیز مانند بسیاری از شرکت های هواپیمایی دیگر تابع قوانین هوایی کشور است و بازه قیمتی را طبق بخش نامه ها ارائه می دهد. در قسمت بعد درباره جزئیات بیشتری از پرواز استانبول تهران ایران ایر شرح می دهیم.

پرواز استانبول تهران ایران ایر

ایران ایر در روز های مختلفی از هفته، خدمات پرواز از استانبول به تهران و مسیر عکس را ارائه می دهد. شما در روز های دوشنبه، چهارشنبه و آدینه می توانید بلیط استانبول تهران ایران ایر خریداری کنید. برای مشاهده ساعت پرواز ها و اطلاعات بیشتر درباره پرواز بهتر است به سایت علی بابا مراجعه نموده و اطلاعات به روز را بخوانید. قیمت بلیط هواپیما از تهران به استانبول رفت و برگشت را با دیگر گزینه هایی که برای شما مهم هستند آنالیز نموده و روی یکی از بلیط ها را برای خرید کلیک کنید. فرایند خرید بلیط استانبول تهران از سایت علی بابا کار آسانی است و با چند کلیک ساده همه مراحل تا صدور بلیط شما طی خواهند شد. حتما همه قوانین و اطلاعات را قبل از خرید نهایی بخوانید تا مسئله ای برای سفر شما پیش نیاید.

در حال حاضر و در زمان نگارش این مطلب یعنی پاییز 1402 قیمت بلیط تهران استانبول ایران ایر حدود 2.6 میلیون تومان است. البته استفاده از تور ها معمولا برای سفر به شهرهایی مانند استانبول می تواند صرفه جویی خوبی برای شما در هزینه ها داشته باشد. سایت علی بابا تور های متنوعی را نیز دارد که شما می توانید آن ها را آنالیز نموده و با سفر شخصی مقایسه کنید.

سخن آخر

در این مقاله درباره پرواز استانبول تهران ایران ایر صحبت کردیم. اگر دوست دارید به ترکیه سفر کنید، بهتر است برای همه قسمت های سفر خود از خرید بلیط و رزرو هتل تا آخرین لحظات بازگشت برنامه داشته باشید. شما باید هزینه ها و سفر خود را مدیریت نموده تا سفری فوق العاده را در دفتر خاطرات خود ثبت کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 6 بهمن 1401 بروزرسانی: 6 بهمن 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2096

به "پرواز ایران ایر استانبول تهران (تور استانبول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز ایران ایر استانبول تهران (تور استانبول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید