پرچمدار بعدی سامسونگ کی از راه می رسد؟

به گزارش مجله رویگری، طبق این گزارش، گلکسی S 23 FE از چیپست اگزینوس 2200 و اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره خواهد برد.

پرچمدار بعدی سامسونگ کی از راه می رسد؟

درحالی که ابتدا عرضه گلکسی S 23 FE به وسیله سامسونگ معین نبود، در چند ماه گذشته گزارش های زیادی در خصوص این دستگاه منتشر شده است. حالا در گزارش تازهی، معینات کامل این دستگاه به همراه تاریخ عرضه احتمالی آن فاش شده است.

براساس گزارش های منتشرشده، هرچند گلکسی S 23 FE بخشی از خانواده سری S 23 سامسونگ خواهد بود، اما معیناتی در حد و میزان سری گلکسی S 22 را ارائه خواهد نمود، چرا که ظاهراً غول کره ای تصمیم گرفته به جای استفاده از چیپ تازه اسنپدراگون 8 نسل 2، به سراغ اگزینوس 2200 و اسنپدراگون 8 نسل 1 برود.

معینات احتمالی گلکسی S 23 FE

براساس سایر معیناتی که در این گزارش به آن ها اشاره شده، گوشی آینده سامسونگ دارای نمایشگر 6.4 اینچی با نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود. بعلاوه گلکسی S 23 FE دارای سه دوربین خواهد بود که از سنسور های 50 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسل و 12 مگاپیکسلی (تله فوتو) تشکیل شده اند.

از دیگر معینات می توان به دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی، پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1، باتری 4500 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 25 وات و فناوری شارژ بی سیم و 4 تا 5 سال پشتیبانی نرم افزاری اشاره نمود.

با وجود این معینات، هرچند گلکسی S 23 FE اساساً مانند گوشی های گلکسی S 22 است و این موضوع می تواند بعضی هواداران را ناامید کند، اما باید اشاره نمود که هیچ مسئله ای در معینات آن وجود ندارد. اسنپدراگون 8 نسل 1 همچنان یک پردازنده قدرتمند است و بیشتر وظایف را می تواند به خوبی انجام دهد.

نهایتاً در این گزارش گفته شده که گلکسی S 23 FE در ماه سپتامبر (شهریور/مهر) عرضه خواهد شد. باید دید سامسونگ این دستگاه را با چه برچسب قیمتی وارد بازار خواهد نمود. درحال حاضر، ناتینگ فون 2 از چیپ اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره می برد و نسخه پایه آن با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 599 دلار قیمت دارد.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرارو
انتشار: 1 شهریور 1402 بروزرسانی: 1 شهریور 1402 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2180

به "پرچمدار بعدی سامسونگ کی از راه می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچمدار بعدی سامسونگ کی از راه می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید