راهنمای خرید برترین هدفون های هیسکا؛ 8 محصول مالی اما با ارزش

به گزارش مجله رویگری، برند هیسکا با ارائه هدفون های بلوتوثی با کیفیت و متنوع، توانسته است جایگاه ویژه ای در بازار به دست آورد. هدفون های بلوتوثی هیسکا با ترکیب طراحی مدرن، کیفیت صدای بی نظیر و قابلیت های پیشرفته، تجربه ای بی نظیر از گوش دادن به موسیقی و مکالمات تلفنی را برای کاربران فراهم می نمایند. اما با وجود تنوع بالای محصولات، انتخاب برترین هدفون بلوتوثی که با نیازها و سلیقه شما همخوانی داشته باشد، ممکن است چالش برانگیز باشد. در راهنمای خرید برترین هدفون های هیسکا خبرنگاران قصد داریم با آنالیز دقیق ویژگی ها، مزایا و نقاط قوت چند مدل برتر این برند به شما گزینه های خرید جذابی را معرفی کنیم.

راهنمای خرید برترین هدفون های هیسکا؛ 8 محصول مالی اما با ارزش

مدل HISKA PRO 2؛ یکی از برترین هدفون های هیسکا برای کاربران آیفون

اگر شما از کاربران گوشی های هوشمند آیفون هستید و بودجه لازم برای خرید ایرپادهای اپل را در اختیار ندارید، هدفون بلوتوثی هیسکا مدل HISKA PRO 2 یک انتخاب هوشمندانه و مالی برای شما به شمار میرود. این هدفون بی سیم از طراحی کاملاً مشابه ایرپاد پرو اپل بهره می برد و وقتی آن را می بینید، تفاوت خاصی از نظر ظاهری میان آن و هدفون اپل مشاهده نمی کنید. هدفون بلوتوثی هیسکا مدل HISKA PRO 2 با طراحی ارگونومیک منحصر به فرد خود، به طور کامل درون گوش کاربران جای می گیرد و حتی در حین انجام فعالیت های مختلف نیز از گوش خارج نمی گردد. این ویژگی به کاربران امکان می دهد تا بدون احساس خستگی، ساعت های طولانی از این هدفون بی سیم استفاده نمایند. سری های سیلیکونی این هدفون در مقدار های مختلف عرضه شده اند. برای اتصال سریع و پایدار، هیسکا از بلوتوث نسخه 5.3 در این محصول بهره برده است.

در این محصول پرفروش هیسکا دو درایور 10 میلی متری باکیفیت تعبیه شده که وظیفه فراوری صدا را بر عهده دارند و این کار را به برترین شکل ممکن برای شما انجام می دهند. دو عدد میکروفون باکیفیت نیز برای این هدفون برتر در نظر گرفته شده که صدا را به خوبی و با شفافیت به گوش کاربر طرف مقابل می رساند. یکی از ویژگی های مجذوب کننده هیسکا مدل HISKA PRO 2 پشتیبانی از قابلیت کاربردی فعال است در که محیط های شلوغ عملکرد خوب خود را نشان می دهد و از سروصدای اطراف به شدت می کاهد. این محصول با سیستم عامل های اندروید، ویندوز و IOS سازگار بوده و هیچ محدودیتی در این زمینه ندارد. بدنه این محصول از جنس پلاستیکی نرم و با کیفیت ساخته شده است؛ که علاوه بر ضد خش و ضد اثر انگشت بودن ، عملکرد نسبتا خوبی در برابر ضربه دارد. این محصول با یک بار شارژ شدن تا حدود 5 ساعت شارژدهی به کاربران ارائه می دهد و به وسیله لایتنینگ نیز شارژ می گردد.

نکات مثبت

  • طراحی مشابه ایرپاد پرو
  • پشتیبانی از ANC
  • کیفیت صدای مناسب
  • شارژدهی خوب
  • قیمت مناسب

نکات منفی

  • مکالمه چندان قوی ندارد.
  • تاچ آن ضعیف است.

مدل G-MASTER؛ یکی از برترین و خاص ترین هدفون های گیمینگ هیسکا در بازار

می رسیم به یک محصول بسیار خاص و مجذوب کننده از هیسکا یعنی هدفون بی سیم مدل G-MASTER که برای کاربران گیمر طراحی شده و امکانات بسیار خوبی را نیز با توجه به قیمتی که دارد، به آن ها ارائه می دهد. هیسکا مدل G-MASTER با طراحی ارگونومیک و سبک خود، به گونه ای ساخته شده که به راحتی درون گوش قرار می گیرد و حتی در طولانی ترین جلسات بازی نیز احساس خستگی نمی کنید. بدنه این هدفون گیمینگ نیز از متریال فلزی فراوری شده که در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. قابلیت چرخش کیس شارژ این محصول آن را از سایر محصولات هم رده خود بسیار متمایز نموده است. این محصول که یکی از برترین هدفون های گیمینگ هیسکا در بازار محسوب می گردد، دو درایور قدرتمند 13 میلی متری برای فراوری صدا دارد و صدایی تفکیک شده با بیسی قدرتمند را به گوش کاربران می رساند.

مهم ترین ویژگی یک هدفون گیمینگ مقدار تأخیر کم آن است که در این زمینه می توان به تأخیر حدبیشتر 45 میلی ثانیه آن اشاره کنیم. با فناوری کاهش نویز، این هندزفری به شما امکان می دهد تا در محیط های پرسروصدا یا با نویز مزاحم، به صورت کاملاً راحت و بدون تداخل، موسیقی گوش دهید یا با دیگران صحبت کنید. خوشبختانه این هدفون هیسکا از استاندارد ضد رطوبت و تعرق نیز بهره می برد تا هنگام نیز بتوانید از آن استفاده کنید. هیسکا از یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی برای کیس و 40 میلی آمپر ساعتی برای هر سری به عنوان تأمین نماینده انرژی استفاده نموده که تا 5 ساعت به شما شارژدهی ارائه می دهد و این مقدار به لطف استفاده از کیس شارژ به 18 ساعت نیز می رسد. بعلاوه شما با شارژ کامل گوشی ها می توانید تا 5 ساعت مکالمه داشته باشید. پشتیبانی از صدای HiFi، دارای بودن RGB و زمان شارژ شدن یک ساعته از دیگر ویژگی های این محصول است.

نکات مثبت

  • طراحی مجذوب کننده و خاص
  • تأخیر بسیار کم
  • کیفیت صدای مناسب
  • بیس قوی

نکات منفی

  • وزن کمی سنگین

هندزفری بلوتوثی هیسکا مدل FX-547

یکی دیگر از برترین هدفون های بی سیم هیسکا در خبرنگاران مدل FX-547 است که با قیمت مناسب و امکانات بسیار خوب توانسته رضایت کاربران زیادی را به دست بیاورد. این محصول هیسکا طراحی بسیار پیشرفته ای دارد و بسیار راحت و ساده درون گوش کاربران قرار گرفته و از این بابت اصلا کاربران را اذیت نمی نماید. هیسکا برای ارائه یک تجربه صوتی مجذوب کننده در این محصول خود، از دو درایور 13 میلی متری استفاده نموده که صدا را با برترین کیفیت ممکن به صورت تفکیک شده فراوری و به گوش کاربران می رسانند. این محصول از گواهی IPX5 بهره می برد و در برابر عرق و رطوبت مقاوم است؛ بنابراین هنگام ورزش کردن نیز می توان از آن استفاده کرد. این محصول هیسکا از بلوتوث نسخه 5.2 برای اتصال به گوشی های هوشمند شما استفاده می نماید و حدبیشتر بردی 10 متری دارد. این محصول از جنس پلاستیک باکیفیت ساخته شده و در برابر ضربات نیز مقاومت بسیار خوبی دارد.

هندزفری بلوتوث FX-547 با داشتن یک پنل لمسی در قسمت پشتی بدنه، امکان کنترل آسان و سریع را برای کاربران فراهم می نماید. با لمس این پنل، می توانید به راحتی موسیقی را پخش یا متوقف کنید، به تماس های دریافتی پاسخ دهید یا آن ها را رد کنید، آهنگ ها را جلو و عقب ببرید و از دستیار صوتی هوشمند استفاده کنید. این ویژگی ها تجربه کاربری شما را بهبود می بخشند و استفاده از هندزفری را بسیار ساده تر می نمایند. قابلیت ENC نیز به لطف سری های سیلیکونی این محصول در دسترس کاربران واقع شده است و تا حد مناسبی قادر به فیلتر صداهای محیط اطراف شماست. کیس این هندزفری دارای یک باتری داخلی با ظرفیت 400 میلی آمپر ساعت است، در حالی که باتری هر کدام از ایرپادها 40 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و می تواند تا 7 ساعت پخش موسیقی را پشتیبانی کند. برای شارژ این هندزفری، یک درگاه USB-C در نظر گرفته شده که از قابلیت شارژ سریع نیز برخوردار است.

نکات مثبت

  • طراحی ارگونومیک
  • کیفیت صدای خوب
  • شارژدهی مناسب
  • مقاوم در برابر رطوبت

نکات منفی

  • نداشتن ANC
  • میکروفون معمولی

هندزفری بلوتوثی هیسکا مدل NACRE

اگر در پی خرید یک هدفون باکیفیت و قیمت مناسب دارای میکروفون های نویز کنسلینگ هستید، هندزفری بلوتوثی هیسکا مدل NACRE به عنوان یکی از برترین هدفون های هیسکا در خبرنگاران می تواند تجربه خرید مجذوب کنندهی را برای شما فراهم آورد. هندزفری بی سیم هیسکا مدل NACRE با گوشی های ارگونومیک و سری های قابل تنظیم، به خوبی درون گوش قرار می گیرد و حتی در هنگام دویدن یا حرکات سریع نیز از جای خود تکان نمی خورد. این هندزفری با بلوتوث نسخه 5.1 به بیشتر دستگاه های هوشمند مانند موبایل، تبلت و لپ تاپ متصل می گردد و با درایور 7.2 میلی متری خود، صدایی شفاف و واضح ارائه می دهد. اتصال بلوتوث این دستگاه بسیار سریع است و پس از اولین جفت شدن، هر بار که ایرپادها را از کیس شارژ خارج کنید، به طور اتوماتیک به موبایل شما وصل می شوند.

در این هدفون بی سیم هیسکا شاهد قرارگیری چهار میکروفون ENC برای کاهش نویز استاندارد هستیم که تجربه مکالمات بسیار خوبی را به شما ارائه می دهد. بعلاوه از آنجایی که تأخیر صوتی این محصول نیز کم است، شما می توانید به عنوان یک هدفون بی سیم گیمینگ مالی از آن استفاده کنید. هندزفری بی سیم هیسکا مدل NACRE با کیس شارژ خود تا 15 ساعت انرژی لازم برای پخش موسیقی و مکالمه را فراهم می نماید. این کیس به وسیله درگاه USB-C شارژ شده و از فناوری شارژ سریع PD نیز پشتیبانی می نماید، که به شما امکان می دهد در کمترین زمان ممکن باتری را به طور کامل شارژ کنید. هندزفری بلوتوثی هیسکا NACRE به عنوان یک گزینه مالی و باکیفیت، با امکانات رضایت بخش خود در رده قیمتی خود، ارزش خرید بالایی دارد و انتخابی هوشمندانه برای کسانی است که در پی ترکیبی از کیفیت و ارزان بودن هستند.

نکات مثبت

  • کیفیت صدای مناسب
  • طراحی ارگونومیک
  • مجهز بودن به میکروفون های ENC
  • شارژدهی مناسب

نکات منفی

  • نداشتن ANC

مدل GHR-02؛ برترین هدفون روگوشی گیمینگ هیسکا در بازار

اگر از کاربران گیمر هستید در بین برترین هدفون های هیسکا در خبرنگاران گزینه های گیمینگ مجذوب کننده و قیمت مناسب متنوعی دیده می گردد که متناسب با سلیقه و احتیاج خود می توانید از بین آن ها دست به انتخاب بزنید. یکی از این محصولات هدست هیسکا مدل GHR-02 است که امکانات گیمینگ مجذوب کنندهی را به کاربران ارائه می دهد. در نگاه اول، طراحی منحصربه فرد و مجذوب کننده این هدست گیمینگ به چشم می آید. هدست مدل GHR-02 به گونه ای طراحی شده که بتواند شما را در ساعت های طولانی بازی همراهی کند بدون اینکه احساس خستگی کنید. وزن سبک این هدست باعث راحتی بیشتر در استفاده طولانی مدت می گردد. بالشتک های چرمی با ضخامت مناسب از فوم و ژل خنک نماینده ساخته شده اند تا از گرم شدن بیش از حد گوش ها و افزایش جریان خون در آن ها جلوگیری نمایند. به کارگیری مواد اولیه با کیفیت بالا در ساخت این هدست، باعث شده تا هدفون برتر هیسکا انعطاف پذیری مناسبی داشته باشد و در طول زمان و استفاده های مکرر پوسته پوسته یا خراب نگردد. این محصول به صورت سیمی به دستگاه های شما متصل می گردد.

میکروفون این هدست گیمینگ به گونه ای طراحی شده که قابلیت تنظیم 120 درجه ای داشته و سر آن از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است، بنابراین در هنگام صحبت کردن حین بازی هیچ گونه مزاحمتی برای شما ایجاد نمی نماید. این میکروفون از نوع Omni-Directional است، که به کاهش انتقال صدای محیط یاری می نماید و باعث می گردد مخاطب ها صدای شما را با برترین کیفیت بشنوند. هدست گیمینگ هیسکا بعلاوه در برابر رطوبت و عرق مقاوم است، بنابراین احتیاجی به نگرانی در این خصوص نخواهید داشت. علاوه بر این، هدست مجهز به نورپردازی مجذوب کننده RGB با چهار حالت مختلف است که به زیبایی بصری محیط گیمینگ شما افزوده و تجربه بازی را هیجان انگیزتر می نماید. بعلاوه باید به مقدار حساسیت 103db درایورها و مقدار حساسیت 42db میکروفون های این محصول هیسکا نیز اشاره نمود.

نکات مثبت

  • طراحی راحت
  • کیفیت صدای مناسب
  • RGB

نکات منفی

  • بم بودن زیادی صدا

هندزفری بلوتوثی هیسکا مدل FX-557

اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که از هدفون های با طراحی استفاده می نمایند، مدل FX-557 به عنوان یکی از برترین هدفون های با طراحی دورگوشی هیسکا قطعاً می تواند رضایت شما را نیز به همراه بیاورد. این هدفون بی سیم به صورت روگوشی طراحی شده و دارای قلاب هایی است که به خوبی دور گوش های شما پیچیده می شوند، بنابراین هنگام ورزش یا دویدن هیچ نگرانی از بابت لق زدن یا افتادن هدفون نخواهید داشت. این محصول به گونه ای طراحی شده که قسمت اصلی هر هدفون در جلوی حلقه گوش شما قرار می گیرد، در حالی که سایر اجزای آن از پشت گردن عبور نموده و پشت گوش شما قرار می گیرند. این طراحی منحصر به فرد باعث می گردد هدفون به خوبی در جای خود ثابت بماند و راحتی بیشتری را هنگام استفاده فراهم کند. هیسکا برای اتصال سریع این محصول به دستگاه های هوشمند شما از بلوتوث نسخه 5.3 استفاده نموده که عملکرد مناسبی را از خود به نمایش می گذارد.

دو درایور با قطر 13 میلی متری در این محصول وظیفه فراوری صدا را بر عهده دارند که این کار را باکیفیت بسیار خوبی انجام می دهند و در نهایت صدایی که به گوش کاربران می رسد، تفکیک شده با بیس نرم و مناسب است. هندزفری بلوتوثی هیسکا مدل FX-557 با بهره گیری از فناوری TWS، امکان پخش صدای استریو با کیفیت بالا را فراهم می نماید. باتری های قدرتمند 55 میلی آمپر ساعتی در هر ایربادز، توانایی ارائه تا 12 ساعت پخش مداوم را دارند. علاوه بر این، کیس شارژ با ظرفیت 480 میلی آمپر ساعت، قادر است ایربادزها را تا چهار بار به طور کامل شارژ کند. این کیس شارژ نیز به وسیله پورت USB-C قابل شارژ است، که به شما امکان می دهد با سرعت و راحتی بیشتری آن را شارژ کنید. این ویژگی ها، هندزفری هیسکا FX-557 را به گزینه ای مناسب برای استفاده طولانی مدت و تجربه ای بی نظیر از صدای باکیفیت تبدیل می نماید. در نهایت باید به مقاومت این محصول در برابر عرق و رطوبت نیز اشاره نمود.

نکات مثبت

  • طراحی مجذوب کننده
  • کیفیت صدای خوب
  • شارژدهی مناسب
  • مقاوم در برابر رطوبت و عرق

نکات منفی

  • نداشتن ANC

هندزفری بلوتوثی هیسکا مدل FX-529

یکی دیگر از برترین هدفون های هیسکا در خبرنگاران مدل FX-529 که از طراحی و کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به قیمتش بهره می برد. ایرفون های بلوتوثی هیسکا مدل FX-529 با طراحی Semi In-Ear به خوبی درون گوش قرار می گیرند و با قرار دادن آن ها در گوش، کاهش نویز و صداهای مزاحم محیطی را تجربه خواهید کرد. این ایرفون ها دارای وزن بسیار کمی هستند که امکان استفاده طولانی مدت را بدون ایجاد خستگی فراهم می نمایند. هندزفری هیسکا FX-529 به بلوتوث نسخه 5.2 مجهز است که امکان گوش دادن به موسیقی تا فاصله ده متری (بدون مانع) را بدون افت کیفیت فراهم می نماید. در این هدفون بی سیم دو درایور 13 میلی متری به جهت فراوری صدا تعبیه شده که عملکرد خوبی دارد و بیسی نرم را به کاربران ارائه می دهد. بدنه این محصول نیز از پلاستیک بادوام فراوری شده است.

یکی از مزایای بلوتوث نسخه 5.2، اتصال پایدارتر و مصرف کمتر باتری است، به ویژه اگر گوشی شما نیز از این نسخه پشتیبانی کند. این هندزفری دارای پنل های لمسی است که با لمس آن ها می توانید به راحتی از قابلیت های متنوعی که هیسکا برای شما ارائه داده استفاده کنید. باتری این هندزفری دارای ظرفیت 300 میلی آمپر ساعت است و می تواند تا 5 ساعت پخش موسیقی و 4 تا 5 ساعت مکالمه را پشتیبانی کند. این ویژگی ها FX-529 را به گزینه ای مناسب برای کاربری روزانه و تجربه ای راحت و بدون دردسر تبدیل نموده است. از این محصول برای ورزش کردن و دویدن نیز با خیالی راحت می توانید استفاده کنید.

نکات مثبت

  • کیفیت ساخت خوب
  • کیفیت صدای مناسب
  • طراحی ارگونومیک
  • شارژدهی خوب

نکات منفی

  • نداشتن ANC

هدفون بلوتوثی هیسکا مدل K-400

اگر در پی خرید یک باکیفیت و قیمت مناسب هستید، ما هدفون بلوتوثی هیسکا مدل K-400 را به علت رضایت مندی حدود 80 درصد از خریدارانش به شما پیشنهاد می کنیم. هدفون بلوتوث هیسکا مدل K-400 با طراحی زیبا و مدرن خود، تجربه ای لذت بخش را برای کاربران فراهم می نماید. این هدفون دارای بازوهای تاشو و قابلیت تنظیم ارتفاع است و بدنه ای از جنس پلاستیک با پوشش رابر لاینینگ دارد که به دوام و استحکام آن می افزاید. کاپ های این هدفون با روکش چرم مصنوعی پوشانده شده اند که علاوه بر زیبایی، راحتی بیشتری را نیز به ارمغان می آورد.

گوشی های این هدفون قابلیت چرخش 90 درجه دارند و با وجود میکروفون داخلی، امکان پاسخگویی به تماس های تلفنی را به راحتی فراهم می نمایند. باتری 400 میلی آمپر ساعتی این هدفون نیز از دیگر ویژگی های برجسته آن است که تنها در 4 ساعت به طور کامل شارژ می گردد و پس از آن کاربران می توانند تا 15 ساعت به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهند. از جمله اتصالات این هدفون می توان به بلوتوث ورژن 5.1، شیار کارت حافظه، رادیو FM و ورودی AUX اشاره نمود که تنوع بالایی در اتصال به دستگاه های مختلف را فراهم می نماید.

نکات مثبت

  • کیفیت صدای خوب
  • شارژدهی مناسب
  • طراحی ارگونومیک

نکات منفی

  • نداشتن ANC
  • هدفون عایق بندی خوبی ندارد.

منبع: خبرنگاران

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 خرداد 1403 بروزرسانی: 22 خرداد 1403 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2207

به "راهنمای خرید برترین هدفون های هیسکا؛ 8 محصول مالی اما با ارزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین هدفون های هیسکا؛ 8 محصول مالی اما با ارزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید