پوچتینو: با آمادگی بالا به مصاف سیتی می رویم

به گزارش مجله رویگری، سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن از شرایط خوبی تیمش قبل از رویارویی با منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا اطلاع داد.

پوچتینو: با آمادگی بالا به مصاف سیتی می رویم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اکیپ، فرایند پیروزهای پیاپی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه ادامه دارد. شاگردان پوچتینو فصل را خیره نماینده شروع نموده اند و هشتمین پیروزی پیاپی خود را به دست آوردند.

پوچتینو بعد از پیروزی دو بر یک برابر مونپلیه گفت: من از عملکرد تیم و نتیجه راضی هستم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. در هر دو نیمه بهتر از حریف بودیم و با شایستگی سه امتیاز را کسب کردیم. ما همچنان در حال پیشرفت هستیم و بازی به بازی بهتر خواهیم شد. برای رسیدن به تیمی که انتظار آن را داریم به زمان احتیاج داریم.

او ادامه داد: در بازی امشب تیم در کارهای دفاعی خوب بود. فرصت های زیادی را خلق کردیم اما بیشتر از دو گل به ثمر نرساندیم. در تیم ما بازیکنان با استعداد زیادی بازی می نمایند و قطعا در بازی های پیش رو از استعداد آنها بهره خواهیم گرفت.

پوچتینو درباره شرایط تیمش قبل از رویارویی حساس با سیتی گفت: ما 8 پیروزی پیاپی را به دست آورده ایم و با شرایط و روحیه خوبی به مصاف سیتی خواهیم رفت. بازی سختی پیش رو داریم اما آماده آن هستیم.

سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن درباره این سوال که در ملاقات حساس برابر سیتی از دوناروما استفاده خواهد نمود یا ناواس، گفت: من قبلا هم گفتم که در همان روز ترکیب را انتخاب خواهم کرد و الان چیزی معین نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مهر 1400 بروزرسانی: 11 مهر 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1708

به "پوچتینو: با آمادگی بالا به مصاف سیتی می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: با آمادگی بالا به مصاف سیتی می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید