چگونه در سفر درآمد داشته باشیم و با جیب پر بگردیم ؟

به گزارش مجله رویگری، با راه های درآمدزایی در سفر آشنا شوید!

آیا تا به حال از خودتان پرسیده اید: چگونه می توانم در طول سفر درآمد داشته باشم یا چگونه می توانم بدون پول زیادی سفر کنم؟ احتمالا این سوال ها بارها در ذهن شما نقش بسته است و کاملا با آن آشنا هستید و بسیاری از افراد به دلیل نداشتن پول کافی نمی توانند سفر نمایند. اکنون ما می خواهیم راه کسب درآمد در سفر را به شما نشان دهیم و شما را برای یک سفر درآمد زا آماده کنیم. پس همراه خبرنگاران سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و رزرو هتل باشید تا با درآمدزایی در سفر آشنا شوید.

چگونه در سفر درآمد داشته باشیم و با جیب پر بگردیم ؟

با آموزش زبان انگلیسی درآمدزایی کنید!

انگلیسی را یاد بگیرید. فرصت های شغلی در سرتاسر دنیا وجود دارد و در بسیاری از موارد شما احتیاجی به تایید ندارید. شما فقط باید یک زبان بین المللی بلد باشید. با آنالیز سایت های مختلف در طول سفر می توانید مکان هایی را پیدا کنید که می توانید آنجا به تدریس انگلیسی بپردازید.

در طول سفر فروشندگی کنید!

به راحتی می توانید به یونان، تایلند، مکزیک، کارائیب و یا هر منطقه دیگری سفر کنید و در آنجا فروشندگی کنید مطمعنا همه از این موضوع استقبال خواهند کرد و برای مثال ترجیح می دهند یک آمریکایی به یک آمریکایی دیگر جنس بفروشد.

با فعالیت های هنری درآمد کسب کنید

فعالیت های هنری: اگر توانایی خاصی در کشیدن نقاشی یا درست کردن دست بند و وسایل دیگری دارید می توانید این وسایل را در طول سفر درست کنید و در بازارهای محلی بفروشید.

کار در هتل برای درآمدزایی در سفر

هتل ها غالبا به دنبال کارکنان جدیدی هستند که مایلند روزانه ساعتی را به کار در هتل بپردازند و درعوض به آن ها جای خواب بدهند.

کار در تعطیلات

کشورهایی مانند استرالیا، نیوزیلند، کانادا، فرانسه، ایرلند و سنگاپور این پیشنهادات را به خارجیان ارائه می دهند، به طور کلی کسانی که بین 18 تا 30 سال سن دارند. اگر شما در این رنج سنی هستید، ویزای کار تعطیلات فقط بهترین گزینه برای پول و سفر است. این موضوع اجازه می دهد تا شما در یک کشور اقامت کنید بدون اینکه پولی بپردازید و در حقیقت یک ایده باورنکردنی است.

اسپانیا مقصد توریستان درآمد زا

مادرید ، رکورد توریستان بین المللی که از اسپانیا دیدن می نمایند را برای یک سال متوالی در سال 2017 شکست. اسپانیا، که در آن توریستی حدود 11 درصد از اقتصاد را تشکیل می دهد، به دلیل نگرانی های امنیتی در دیگر کشورهای محبوب مانند مصر و ترکیه افزایش چشم گیری در میزان توریست داشته است. راه هایی وجود دارد که میتوانید به عنوان یک توریست در اسپانیا درآمدزایی داشته باشید.

تدریس به عنوان معلم زبان انگلیسی

می توانید به اسپانیا به عنوان دستیار آموزش زبان انگلیسی به وسیله وزارت آموزش و پرورش اسپانیا سفر کنید. برای 12-16 ساعت تدریس در هفته حدود 700-1000 یورو پول به شما تعلق می گیرد. اگر شما انگلیسی یا اروپایی هستید، می توانید به صورت قانونی در بسیاری از مشاغل در اسپانیا کار کنید. اگر شما آمریکایی هستید، خیلی خوش شانس هستید. اقتصاد اسپانیا در این نقطه خیلی بد است، بیشتر شغلهایی که می خواهید پیدا کنید مربوط به آموزش زبان انگلیسی است.

کلاس خصوصی

کلاس های خصوصی در اسپانیا بسیار مورد علاقه مردم هستند و بسیاری از آن ها ترجیح می دهند شما را برای تدریس به خانه خود ببرند. بهترین راه برای پیدا کردن کلاس های خصوصی عضو شدن در سایت tusclasesparticulares.com است.

مراقبت از نوزاد، نگهداری از بچه ها

در اسپانیا استخدام فردی برای مراقبت کم تر از آمریکا رواج دارد ولی با این حال افرادی هستند که علاقه مند هستند با فرزندشان به زبان انگیلیسی صحبت گردد تا بتوانند پیشرفت بهتری داشته باشند و جالب است بدانید درآمد خوبی نیز می توانید از این طریق بدست آورید.

اردوهای تابستانی

یکی از راه های بسیار مناسب برای درآمدزایی در سفر استفاده از اردوهای تابستانی است گرچه این شهر در تابستان گرمای زیادی دارد اما بسیار لذت بخش است و به راحتی می توانید یک ارودی تابستانی را در این شهر تجربه کنید. بسیاری از اردوهای تابستانی دو زبانه برای بچه ها در اسپانیا وجود دارند که به دنبال معلمان بومی هستند.

طراحی وب سایت و دیگر کارهای آنلاین

اگر ادم تکنیکی هستید طراحی وب سایت و فعالیت های آنلاین می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. تنها چیزی که برای این کار احتیاج دارید یک کامپیوتر است و واقعا هم در آمد آن به پرداخت قبض های شما یاری خواهد نمود.

اقامت در خانه مردم بومی | couchsurfing

بسیاری از سایت ها این امکان را برای شما ایجاد خواهند کرد که با معرفی یک اتاق در خانه یک اسپانیایی و اقامت در آن با مردم بومی و آداب و رسوب اسپانیا آشنا شوید. این یک راه هوشمندانه و معروف است. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است همه افراد قابل اعتماد نباشند. پس به همه اعتماد نکنید.

بازیگری

بسیاری از فیلم ها وجود دارند که می توانید مدتی در آن نقشی را بازی کنید.

منبع: سفرمی
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 852

به "چگونه در سفر درآمد داشته باشیم و با جیب پر بگردیم ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در سفر درآمد داشته باشیم و با جیب پر بگردیم ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید