گردشگری ایران همچنان زنده است، 6 اسفند، برگزاری سمینار گردشگری اتاق های بازرگانی 34 کشور جهان

به گزارش مجله رویگری، خبرنگاران/کرمان رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران گفت: 6 اسنفدماه سمینار گردشگری اتاق های بازرگانی مشترک 34 کشور از جمله چین، روسیه، ترکیه، بلژیک، عمان، قطر، هند، کویت و ... را برگزار خواهیم کرد و از این کشورها دعوت نموده ایم که بگوییم ایران 100 درصد امنیت دارد و باید خوشبین بود و تا جای ممکن داشته هایمان را به رخ جهان بکشیم زیرا ایران پتانسیل ها و ظرفیت های بسیار زیادی دارد.

گردشگری ایران همچنان زنده است، 6 اسفند، برگزاری سمینار گردشگری اتاق های بازرگانی 34 کشور جهان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تمکن مالی کانادا تحصیلی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

علی اکبر عبدالملکی عصر امروز چهارشنبه 23 بهمن ماه در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران در جمع خبرنگاران کرمانی اظهار کرد: سال جاری برخلاف سال های گذشته نمایشگاه گردشگری ایران فوق العاده است که نشان دهنده آن است که گردشگری در ایران همچنان زنده است و نفس می کشد.

وی اضافه کرد: اخیرا اتفاقات ناخوشایندی در کشور افتاد و قرار بر این شده ایران تحریم گردد اما شک نکنید ایران امن ترین کشور جهانست و این مسائل اتفاقی گذرا بود.

رییس کمیسیون گردشگری اتاق ایران با تاکید بر اینکه این شرایط نیز می گذرد و باید رسانه به این بپردازند که شرایط ما امن است و باید خودمان اتفاقات خوب را بزرگ نمایی کنیم گفت: باید به نحو خوبی از این شرایط گذر کنیم و گاهی رسانه ها به بعضی مسائل دامن می زنند و بزرگ نمایی می نمایند که درخواست داریم دست به دست هم داده و یک برند ملی بسازیم که هرکس به ایران پای می گذارد، دلش را جای بگذارد و با این برند جلو برویم و اتاق بازرگانی قطعا می تواند در این هدف تاثیر گذار باشد و همکاری های لازم را نیز انجام خواهیم داد.

وی اظهار کرد: 6 اسنفدماه سمینار گردشگری اتاق های بازرگانی مشترک 34 کشور از جمله چین، روسیه، ترکیه، بلژیک، عمان، قطر، هند، کویت و ... را برگزار خواهیم کرد و از این کشورها دعوت نموده ایم که بگوییم ایران 100 درصد امنیت دارد و باید خوشبین بود و تا جای ممکن داشته هایمان را به رخ جهان بکشیم زیرا ایران پتانسیل ها و ظرفیت های بسیار زیادی دارد.

عبدالملکی با اشاره به حضور میراث فرهنگی استان کرمان در کنار کمیسیون گردشگری اتاق در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی ایران در تهران توضیح داد: وقتی بخش دولتی و خصوصی در کنار هم حرکت می نمایند، شاهد اتفاقات بسیار خوبی در آن حوزه خواهیم بود. شک نکنید سال جاری غرفه های کرمان رتبه برتر و نتایج بهتر از دیگران را کسب می نماید و قطعا باید همه اتاق های بازرگانی و میراث استان ها این کار را انجام داده و نگاه ویژه ای داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ظرفیت های گردشگری استان کرمان توضیح داد: کرمان با وسعتی به اندازه چند کشور اروپایی، در نوع خود بی نظیر است که هم کویر و هم جنگل دارد و چهار فصل است.

به گزارش خبرنگاران، مسعود اسکندری مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در این بازدید اظهار کرد: استان کرمان به صورت ویژه در نمایشگاه حضور پیدا نموده و چینش بسیار خوبی در این نمایشگاه دارد.

وی اضافه کرد: کرمان پتانسیل های زیادی از جمله آثار ثبت جهانی، آثار باستانی مشهور و اقلیم چهار فصل دارد و مهم ترین مولفه، معرفی است که باید از استان شروع گردد.

اسکندری با اشاره به اینکه گردشگران خارجی به دنبال سایت های جهانی هستند، توضیح داد: برای گردشگران داخلی نیز باید تبلیغ و داشته های استان کرمان معرفی گردد و تمهیداتی در حوزه ریلی و هوایی این استان نیز اندیشیده و مردم مشتاق شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 611

به "گردشگری ایران همچنان زنده است، 6 اسفند، برگزاری سمینار گردشگری اتاق های بازرگانی 34 کشور جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری ایران همچنان زنده است، 6 اسفند، برگزاری سمینار گردشگری اتاق های بازرگانی 34 کشور جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید