آموزش حذف اکانت تلگرام

به گزارش مجله رویگری، اگر قصد حذف اکانت تلگرام خود را دارید، بدانید که این امکان در تلگرام وجود ندارد و برای حذف اکانت تلگرام خود باید وارد سایت تلگرام شوید.

آموزش حذف اکانت تلگرام

تلگرام (Telegram) یک مسنجر پرطرفدار است؛ چرا که اشتراک گذاری فایل ها در آن محدودیت نوع ندارد و شما می توانید انواع فایل های مورد نظر خود را ارسال نمایید. از دیگر مزیت های پیام رسان تلگرام این است که امکان ارسال فایل با اندازه یک گیگابایت نیز در آن وجود دارد. اما در صورتی که تصمیم به حذف اکانت تلگرام خود بگیرید، باید بدانید که گزینه حذف حساب کاربری به صورت پیشفرض در مسنجر تلگراموجود ندارد و برای حذف اکانت تلگرام خود باید ابتدا وارد سایت تلگرام شده و به وسیله وبسایت اقدام به حذف حساب کاربری (اکانت) تلگرام خود نمایید.

مراحل حذف اکانت تلگرام:

در مرحله اول با استفاده از آدرس زیر به قسمت حذف اکانت تلگراممراجعه نمایید.

https://my.telegram.org/auth?to=deactivate

پس از ورود به وب سایت، مانند تصویر زیر شماره موبایل خود را به همراه+98 (کد ایران) وارد نموده و بر روی Next کلیککنید. (شماره موبایل خود را بدون صفر وارد کنید و بجای صفر، +98 را تایپ کنید).

در این مرحله یک رمز عبور به مسنجر تلگرام شما ارسال می شود؛ که رمزمورد نظر را می بایست در کادر password مرحله یبعد وارد کنید.

همانطور که در مرحله قبل اشاره کردیم، رمز عبور ارسال شده در مسنجرتلگرام خود را باید در کادر Password واردنموده و سپس روی گزینه Sign in کلیککنید.

در صفحه جدید بر روی گزینه Deactivateaccount کلیک کنید.

در مرحله بعد گزینه Done راانتخاب کنید.

در مرحله آخر یک پنجره برای شما باز خواهد شد که برای غیر فعال کردناکانت تلگرام خود باید بر روی گزینه Yes,deletemy account کلیک کنید.

در صورت موفقیت امیز بودن عملیات حذف اکانت تلگرام، با پیام زیر مواجعهخواهید شد .

اما پس از اینکه اکانت شما به طور کامل حذف شد، پروفایل شما به صورتزیر برای دوستانتان نمایش داده خواهد شد و دیگر اثری از عکس و نام کاربری شما درتلگرام دوستانتان نخواهد بود. دقت داشته باشید، پیام هایی را که از قبل برای دوستان خود ارسالنموده اید، برای آن ها پاک نخواهد شد.

گروه تکنولوژی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1220

به "آموزش حذف اکانت تلگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش حذف اکانت تلگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید