احتمال لغو مسابقات ژیمناستیک بانوان کشورهای اسلامی

به گزارش مجله رویگری، در حالی که قرار بود مسابقات بین المللی اسلامی - آسیایی ژیمناستیک بانوان در دهه فجر برگزار گردد، اما اکنون احتمال تعویق و یا حتی لغو آن وجود دارد.

احتمال لغو مسابقات ژیمناستیک بانوان کشورهای اسلامی

به گزارش خبرنگاران، مسابقات ژیمناستیک بانوان کشورهای اسلامی که قرار بود در بهمن ماه و با حضور سایر کشورها و تحت عنوان دهه فجر برگزار گردد، اکنون به تعویق افتاده است و حتی ممکن است این مسابقات لغو گردد.

احتمال لغو این مسابقات در حالی است که تیم ملی بانوان ژیمناستیک ایران به منظور آمادگی در این رقابت ها از 12 آبان ماه به اردو فراخوانده شده و تاکنون چند مرحله اردو برگزار گردیده است. همچنین اولین مرحله از انتخابی تیم ملی بانوان 15 آذرماه با حضور نلی کیم، نایب رئیس فدراسیون جهانی برگزار گردید.

از سرگیری اردوهای تیم ملی ژیمناستیک بانوان و نوید برگزاری مسابقات بین المللی، بعد از سال ها سبب بالا رفتن امید و انگیزه دختران این رشته شده بود اما اکنون با وجودی که دهه فجر به انتها رسیده و بهمن ماه هم رو به انتها است معلوم نیست که این مسابقات با تأخیر برگزار می گردد و یا لغو خواهد شد؟

سیما نوایی رئیس کمیته هنری بانوان فدراسیون ژیمناستیک در گفت و گو با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که با توجه به انتها رسیدن ایام دهه فجر برگزاری مسابقات ژیمناستیک بین المللی کشورهای اسلامی چه زمانی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: قرار است برگزاری این مسابقات به تعویق بیفتد اما هنوز معین نیست که چه زمانی برگزار خواهد شد. ان شاءالله بعد از عید معین می گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مسابقات بعد از عید نوروز برگزار خواهد گفت: بعد از عید ان شاءالله تکلیف آن معین می گردد.

نوایی در واکنش به این موضوع که شائبه هایی درباره لغو این مسابقات وجود دارد اضافه نمود: به همین دلیل می گویم بعد عید معین می گردد که ممکن است احیاناً این موضوع هم باشد. ممکن است این مسابقات لغو گردد. ما کوشش خود را می کنیم. فدراسیون و رئیس آن به شدت دنبال این موضوع هستند که این مسابقات برگزار گردد. به هر صورت هر مسابقه اهدافی را دنبال می نماید. اگر آن اهداف تأمین گردد و باعث پیشرفت ژیمناستیک و باعث انگیزه ورزشکاران گردد قطعاً برگزار خواهد شد، اما اگر اهدافی که فدراسیون برای پیشبرد ژیمناستیک بانوان دارد محقق نگردد قطعاً برگزار نخواهد شد.

رئیس کمیته هنری بانوان فدراسیون ژیمناستیک در خصوص اینکه آیا کشوری هم برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی نموده است گفت: بله اعلام آمادگی نموده بودند اما به دلایلی به بعد از عید موکول شد. در خصوص دلایل آن می توانید با فدراسیون صحبت کنید ممکن است این دلایل سازمانی و اداری باشند که من آگاهی ندارم و من تنها از مسائل فنی اطلاعات دارم. مجموعه ای از دلایل بوده که رئیس فدراسیون بیشتر در جریان آن هستند.

وی در واکنش به این سوال که گفته می گردد کشورهایی که ثبت نام نموده اند در حد ایران نیستند به همین دلیل مسابقات به تعویق افتاده، گفت: نمی دانم. در این خصوص اطلاعی ندارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 98

به "احتمال لغو مسابقات ژیمناستیک بانوان کشورهای اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال لغو مسابقات ژیمناستیک بانوان کشورهای اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید