احداث 3هزار واحد مسکونی برای زلزله زدگان بشاگرد

به گزارش مجله رویگری، خبرنگاران: فرماندار بشاگرد: در راستای بازسازی مناطق زلزله زده این شهرستان درحال حاضر 3هزار مسکن درحال ساخت داریم که از این تعداد 2500واحد اسکلت سازی شده است.

احداث 3هزار واحد مسکونی برای زلزله زدگان بشاگرد

جهت دریافت خدمات سایبان آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از بشاگرد، رضا ملانسب امروز در نشست شورای اداری در جمع استاندار هرمزگان و مدیران دستگاه هایی اجرایی این استان، اظهار کرد: بشاگرد مولود انقلاب است و با حضور مرحوم والی در این منطقه زنده و ساخته شد.

وی اضافه کرد: بشاگرد در سال 87 از بخش به شهرستان تبدیل شد و هم اکنون این شهرستان دارای سه بخش مرکزی،گوهران و گافر و پارامان است.

فرماندار بشاگرد با بیان اینکه این شهرستان کاملا شیعه نشین است، گفت: بشاگرد با جمعیتی بالغ بر 40هزار نفر در 180روستا، 10هزار کیلومترمربع وسعت دارد.

ملانسب، انتقال آب سدجگین به بشاگرد و ساخت بیمارستان 32تختخوابی را از خدمت های عظیم زیرساختی به این منطقه برشمرد و اضافه کرد: در راستای بازسازی مناطق زلزله زده این شهرستان درحال حاضر 3هزار مسکن درحال ساخت داریم که از این تعداد 2500واحد اسکلت سازی شده است.

وی بیان نمود: از این 3هزار واحد مسکونی درحال ساخت، 1500واحد آن در بخش سردشت قرار گرفته است و پیش بینی می گردد تا سال 96 جمعیت این شهر به 10هزار نفر برسد.

فرماندار بشاگرد توضیح داد: تجمیع روستاهای بشاگرد در 4نقطه دشت صحرا، سردشت مرکز گافر، پارامون و گوهران یکی از بهترین شیوه های توسعه این شهرستان است که بعد از زلزله در این منطقه دنبال شد.

وی با اشار به به بعضی از مسائل عمده شهرستان بشاگرد و هدف گذاری دولت برای توسعه، گفت: شرایط راه به عنوان اصلی ترین جهت توسعه در بشاگرد یکی از عمده ترین مسائل این شهرستان محسوب می گردد که باید تدبیری ویژه در این مورد اتخاذ گردد.

ملانسب اظهار داشت: انتقال آب از سد جگین به بشاگرد از پروژه هایی است که با اتمام آن بخشی از مسائل این منطقه در زمینه آبرسانی برطرف می گردد.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 765

به "احداث 3هزار واحد مسکونی برای زلزله زدگان بشاگرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث 3هزار واحد مسکونی برای زلزله زدگان بشاگرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید