احداث 9 پروژه زیرساختی گردشگری در خراسان شمالی

به گزارش مجله رویگری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از احداث 9 پروژه مربوط به زیرساخت های گردشگری در بخش دولتی، طی هشت ماه نخست امسال اطلاع داد.

احداث 9 پروژه زیرساختی گردشگری در خراسان شمالی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی؛ حبیب یزدان پناه امروز چهارشنبه 13 آذر 98 با اعلام این مطلب اظهار کرد: این پروژه ها شامل اجرای راه دسترسی به اقامتگاه های بوم گردی جیامان و جمالی، گازرسانی به مجتمع ثامن فاروج و گازرسانی به اقامتگاه بوم گردی جیامان بوده است.

او اضافه نمود: اجرای آلاچیق پارک شیرکوه شیروان، سرویس بهداشتی روستای زمان صوفی، آب رسانی به رباط قره بیل، سفره خانه سنتی مهان و امیرخانلو و آب رسانی به کمپ اسفیدان از دیگر پروژه های زیرساختی است که در بخش دولتی طی 8 ماه ابتدای امسال انجام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با بیان این که 14 پروژه دیگر نیز از سوی این اداره کل در امسال آغازشده و در حال احداث است، توضیح داد: اجرای پروژه های گازرسانی، تکمیل کمپ های گردشگری، ایجاد راه های دسترسی و احداث سرویس های بهداشتی و آلاچیق در تفرجگاه های گردشگری از جمله این 14 پروژه است.

یزدان پناه گفت: 55میلیارد و 178میلیون ریال در بخش دولتی و 473میلیارد و 756میلیون ریال در بخش خصوصی حجم سرمایه گذاری گردشگری طی هشت ماه گذشته در خراسان شمالی است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 535

به "احداث 9 پروژه زیرساختی گردشگری در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث 9 پروژه زیرساختی گردشگری در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید