ادامه تظاهرات مردم هند در اعتراض به تجاوز به دختر 5 ساله ، دومین مظنون بازداشت شد

به گزارش مجله رویگری، خبرنگاران: مردم هند امروز بار دیگر به خیابان های دهلی سرازیر شدند تا اعتراض و خشم خود نسبت به تجاوز وحشیانه به یک دختر 5 ساله را اعلام نمایند.

ادامه تظاهرات مردم هند در اعتراض به تجاوز به دختر 5 ساله ، دومین مظنون بازداشت شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری فرانس 24، مردم هند امروز (دوشنبه) بار دیگر به خیابان های پایتخت سرازیر شدند تا اعتراض و خشم خود نسبت به تجاوز وحشیانه به یک دختر 5 ساله را اعلام نمایند.

این دختر روز پنجشنبه در یک اتاق دربسته در دهلی نو در حالی که از جراحات شدیدی در پی تجاوز و شکنجه رنج می برد پس از دو روز پیدا شد و به بیمارستان منتقل شد.

مقامات پلیس هند صبح امروز اعلام کردند که دومین مظنون به تجاوز به این دختر را در منطقه لاخی سارایی در ایالت بیهار در شرق هند دستگیر نموده و هم اکنون در حال انتقال وی به دهلی هستند.

پلیس این کشور پیش از این یک جوان 22 ساله را که در همسایگی خانواده این دختر 5 ساله زندگی می کرد به اتهام تجاوز و شکنجه دستگیر نموده بود.

در پی این حادثه، مردم دهلی نو از روز آدینه با برگزاری چندین تظاهرات خواهان اجرای قوانین پیشگیرانه برای جلوگیری از اینگونه حوادث در هند شدند.

تجاوز به این دختر 5 ساله که موجب ایجاد شرایط بحرانی برای وی شده است، خاطرات تلخ تجاوز وحشیانه یک باند تبهکار به یک دختر دانشجوی 23 ساله در یک اتوبوس که موجب مرگ وی شد را برای مردم هند زنده نموده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 511

به "ادامه تظاهرات مردم هند در اعتراض به تجاوز به دختر 5 ساله ، دومین مظنون بازداشت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه تظاهرات مردم هند در اعتراض به تجاوز به دختر 5 ساله ، دومین مظنون بازداشت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید