ارائه تسهیلات به شرکت های خلاق صنایع دستی تا سقف 4 میلیارد ریال

به گزارش مجله رویگری، معاون صنایع دستی کشور گفت: شرکت های خلاق در حوزه صنایع دستی که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند، می توانند تا سقف 4میلیارد ریال تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی دریافت نمایند.

ارائه تسهیلات به شرکت های خلاق صنایع دستی تا سقف 4 میلیارد ریال

جهت دریافت خدمات اجرای فواید روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

پویا محمودیان صبح امروز 11 خردادماه 99 در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در ادامه فعالیت ها و حمایت ها در حوزه صنایع دستی با رایزنی هایی که با صندوق نوآوری و شکوفایی انجام دادیم این تسهیلات به شرکت های خلاق حوزه صنایع دستی پرداخت می گردد.

او اضافه نمود: مبلغ تسهیلات برای هر شرکت خلاق تا سقف 4 میلیارد ریال و بر مبنای هزینه های ثبت شده در اظهارنامه های مالیاتی سال 97، میزان فروش یا هزینه های حقوق و دستمزد پرداختی براساس لیست بیمه شرکت، مشخص می گردد.

محمودیان توضیح داد: تسهیلات با نرخ سود 9 درصد بوده و طی سه مرحله در مدت شش ماه به شرکت ها پرداخت می گردد. پرداخت مراحل دوم و سوم به این شرکت های خلاق منوط به حفظ اشتغال 90 درصدی به شکل میانگین در زمستان 98 است.

معاون صنایع دستی کشور اظهار کرد: در حال حاضر 73 شرکت خلاق در حوزه صنایع دستی و گردشگری مشغول به فعالیت هستند. متقاضیان برای آگاهی بیشتر در مورد مراحل ثبت نام و دریافت تسهیلات می توانند به آدرس www.ircreative.isti.ir مراجعه نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 847

به "ارائه تسهیلات به شرکت های خلاق صنایع دستی تا سقف 4 میلیارد ریال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه تسهیلات به شرکت های خلاق صنایع دستی تا سقف 4 میلیارد ریال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید