اعزام 34 زائر بیمار در قالب کاروان وقوف اضطراری برای انجام اعمال حج

به گزارش مجله رویگری، معاون عملیات حج تمتع 98 از اعزام 34 زائری که در بیمارستان مکه بستری بودند، برای وقوف اضطراری و انجام اعمال حج خبر داد.

اعزام 34 زائر بیمار در قالب کاروان وقوف اضطراری برای انجام اعمال حج

به گزارش ، محمود رضا فقیهی معاون عملیات حج تمتع 98 با اشاره به تشکیل کمیسیون وقوف اضطراری برای تعیین زائرانی که به دلیل شرایط جسمی و برخی بیماری ها نمی توانند به همراه کاروان ها اعمال حج را انجام دهند، اظهار کرد: بر این اساس 34 زائر که در بیمارستان مکه بستری بودند برای وقوف اضطراری تعیین شدند.

وی افزود: روزشنبه نهم ذی الحجه بعد از ظهر بیماران بستری شده با 3 دستگاه اتوبوس آمبولانس مجهز به دستگاه های نوار قلب، الکتروشوک، مانیتورینگ و دو دستگاه آمبولانس مجهز به صورت اضطراری اعمال خود را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه این دسته از زائران بیمار پس از چند ساعت وقوف و انجام اعمال به بیمارستان بازگردانده شدند گفت: این زائران بیمار را پزشکان متخصص، پرستاران بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمردرمکه همراهی کردند.

فقیهی شرح داد: اعمال زائران بیمار با حضور دو روحانی کاروان مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر انجام شد.

معاون عملیات حج تمتع مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: تیم پزشکی از چند روز قبل در سرزمین منا حضور پیدا کردند و مقدمات لازم را برای ارائه خدمات درمانی و پزشکی به زائران رافراهم نمودند.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه وضعیت سلامت همه زائران مناسب است و تمامی کادر درمانی و پرستاری در آمادگی کامل جهت ارائه خدمات بهتر و شایسته به زائران خدا هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 206

به "اعزام 34 زائر بیمار در قالب کاروان وقوف اضطراری برای انجام اعمال حج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام 34 زائر بیمار در قالب کاروان وقوف اضطراری برای انجام اعمال حج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید