امیدواریم با استمرار حرکت قوه قضاییه دست خیانتکاران قطع گردد

به گزارش مجله رویگری، نماینده دشتستان گفت: همان گونه که خانواده نمی تواند بیش از حد توان جوابگوی نیازهای فرزندانش باشد دولت نیز همین گونه است، نابجا از دولت حمایت نمی کنم و نخواهم کرد اما مسئولین و مدیران باید شرایط دولت را درک نمایند.

امیدواریم با استمرار حرکت قوه قضاییه دست خیانتکاران قطع گردد

به گزارش خبرنگاران، محمدباقر سعادت در نشست هم اندیشی و آنالیز مسائل مدارس شهرستان دشتستان با بیان اینکه بودجه کشور به پیشنهاد دولت در قالب لایحه بودجه 450 هزار میلیارد مصوب شده، اظهار کرد: حدود 50 هزار میلیارد تومان از این بودجه اسناد خزانه، 150هزار میلیارد تومان پیش بینی درآمد نفت و 150 هزار میلیارد تومان پیش بینی به وسیله گمرکات و مالیات است که از این مبلغ 310 هزار میلیارد تومان حقوق پرداختی است.

وی ضمن ابراز خرسندی از اینکه سازمان برنامه و بودجه، بودجه سال 99را بدون فروش نفت و در نظر دریافت هزینه نفت ارائه خواهد داد، ادامه داد: همان گونه که خانواده نمی تواند بیش از حد توان جوابگوی نیازهای فرزندانش باشد دولت نیز همین گونه است، نابجا از دولت حمایت نمی کنم و نخواهم کرد اما باید مسئولین و مدیران شرایط دولت را درک نمایند.

نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت رییس قوه قضاییه اعلام کرد: خوشبختانه اخیراً اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و امیدواریم این حرکت استمرار داشته باشند تا دست خیانتکاران دولت قطع گردد.

سعادت با اعلام اینکه از بدو ورودم به خانه ملت و عهدی که با مردم بستم از هیچ گونه اقدامی کوتاهی نکرده و نخواهم کرد، اضافه کرد: اگر خیران، اولیاء دانش آموز و هر کس دیگری تمایل برای یاری به مدارس با اشتیاق و بدون اجبار داشته باشند هیچ گونه منع قانونی وجود ندارد، چرا که یکی از راهکارهای برطرف نیازهای مدرسه این است که یاری های مردم، اولیاء و خیرین را با تمایل خود آنها و بدون هیچ گونه الزام و اجبار جمع آوری کنید تا بتوانید جوابگوی نیازهای مدارس سطح شهرستان باشید.

وی با اعلام اینکه در مورد سیستم سرمایشی مدارس شهرستان دشتستان پیگیری های لازم را انجام داده ام، اضافه کرد: سیستم سرمایشی جهت پوشش تمامی مدارس و کلاس های بدون کولر شهرستان دشتستان را در اختیار اداره آموزش و پرورش قرار داده ام تا سال جاری مشکل سیستم سرمایشی در هیچ یک از مدارس شهرستان دشتستان وجود نداشته نباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 257

به "امیدواریم با استمرار حرکت قوه قضاییه دست خیانتکاران قطع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواریم با استمرار حرکت قوه قضاییه دست خیانتکاران قطع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید