اکسپلور جی بی؛ رویداد گردشگری در انگلیس

به گزارش مجله رویگری، رویدادی برای معرفی بیشتر نیوکاسل به عنوان یکی از مقاصد گردشگری زیبا در انگلیس ترتیب داده شده است.

اکسپلور جی بی؛ رویداد گردشگری در انگلیس

اکسپلورجی بی (ExploreGB) در سال چهارم تاسیس خود، روی نیوکاسل در انگلیس متمرکز شده است. 280 خریدار سفرهای مسافرتی از 29 کشور مختلف دنیا با بیش از 330 آژانس مسافرتی در این رویداد در انگلیس آشنا خواهند شد. این رویداد از یکم تا دوم مارس در سالن رادیوی مترو (Metro Radio Arena) برگزار خواهد شد.

خریدارهای مسافرت های انگلیس که بیشتر از کشورهای استرالیا، فرانسه، آمریکا و آلمان هستند و روزنامه نگاران و خریدارانی که پول زیادی در این کشور خرج می نمایند، مانند چینی ها نیز در این رویداد شرکت خواهند کرد.

وزیر گردشگری، مایکل الیس (Michael Ellis) می گوید:

گردشگری در انگلیس بسیار رونق داشته و یکی از ارکان مهم رونق مالی کشور بوده که همچنان رو به رشد است. این صنعت هر ساله میلیاردها پوند به اقتصاد انگلیس یاری نموده و از هزاران شغل حمایت می نماید و باعث شکوفایی و رونق هر چه بیشتر کشور است.

او ادامه می دهد:

ما خواهان توسعه این صنعت هستیم و اکسپلور جی بی این امکان را برای توسعه گردشگری در انگلیس فراهم نموده و باعث جذب سرمایه گذاری ها و دسترسی به بازاهای دنیای شده است.

مدیر اجرایی گردشگری، سلی بالکومب (Sally Balcombe) می گوید:

ما از برگزاری رویداد اکسپلور جی بی و تمرکز بر روی نیوکاسل و شمال شرقی انگلیس بسیار شاد هستیم. این شهر به عنوان یک جاذبه گردشگری بسیار زیبا بوده و محل مناسبی برای آغاز تورهای آژانس های مسافرتی به انگلیس است.

او ادامه می دهد:

امروزه صنعت گردشگری در دنیا با رقابت بسیاری همراه بوده و اکسپلورجی بی ابزار مناسب و مهمی برای رقابت در این صنعت است. این ابزار این امکان را برای مسافران از نقاط مختلف دنیا و حتی مسافران انگلیسی فراهم می نماید که در این بازار پر رقابت، به راحتی به پیشنهادهای مناسب برای سفر دسترسی داشته باشند و در نتیجه گردشگران بیشتری قادر خواهند بود سفر خود را به انگلیس خریداری نمایند.

مدیر اجرایی ابتکار نیو کاسل گیتشد، سارا استوارت (Sarah Stewart) می گوید:

در سالی که تورلیدرهای زیادی، نیوکاسل را یکی از دیدنی ترین نقاط دنیا معرفی می نمایند باعث افتخار خواهد بود که با ویزیتبریتن (VisitBritain) کار کنیم. نمایندگان بیشتری فرصت تجربه های گوناگون را در شهر ما خواهند داشت و منطقه گسترده تری در دسترس گردشگران خواهد بود و در آینده شاهد تقویت این صنعت در شمال انگلیس خواهیم بود و برای تمام مسافران آرزوی سفری شاد و خوب داریم.

بیش از 32000 جلسه کاری در این رویداد دو روزه در نظر گرفته شده است. خریداران و روزنامه نگاران بین المللی نیز در این رویداد شرکت داشته و از خدمات و امکانات تازه گردشگری آگاه خواهند شد.

علاوه بر جلسات کاری، نمایندگان در همایش های فراوری ابتکار در صنعت گردشگری شرکت نموده و سفرهای کوتاهی به مقاصد گردشگری انگلیس نیز خواهند داشت. از غذا ها و نوشیدنی های انگلیس میل نموده و در خصوص گردشگری در انگلیس اطلاعات بیشتری کسب خواهند کرد.

ویزیتبریتن، کمپین تازه خود با نام، من سفر می کنم تا ...، را رونمایی خواهد نمود. هدف این کمپین نیز جذب گردشگران است. در این کمپین دیجیتالی فیلم های کوتاه و تصویرهای در خصوص تجارب غیرقابل باور و مقاصد گردشگری جالب انگلیس که کمتر مورد توجه قرار گرفته اند، نمایش داده خواهد شد. این فیلم ها شامل تشویق گردشگران برای سفر به این اماکن گردشگری با این پیغام است که این تجارب فقط در انگلیس ممکن است. هدف از این رویداد آشنایی بیشر مردم دنیا با کشور انگلیس بوده و به همه توصیه می گردد که هر چه سریع تر بلیط سفر خود به انگلیس را تهیه نمایند.

برایتون، لیورپول و آسکوت (Ascot) از مقاصد قبلی انگلیس هستند که به وسیله اکسپلور جی بی معرفی شده بودند.

پیش بینی می گردد که در سال 2018 میلادی، تعداد گردشگران خارجی انگلیس برای اولین بار بیش از 41.7 میلیون نفر با رشد 4.4 درصد نسبت به سال 2017 میلادی گردد. بعلاوه پیش بینی می گردد این گردشگران بیش از 26.9 میلیارد یورو به اقتصاد این کشور یاری خواهند کرد.

البته ارزش صنعت گردشگری برای انگلیس به دلیل کارآفرینی و رشد مالی بیش از 127 میلیارد یورو است.

منبع: کجارو / traveldailynews.com
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1879

به "اکسپلور جی بی؛ رویداد گردشگری در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکسپلور جی بی؛ رویداد گردشگری در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید