بازسازی منزل: بازسازی بازی الن ویک برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

به گزارش مجله رویگری، الن ویک (Alan Wake) یکی از عناوین زیبا در سبک ماجراجویی و اکشن است. چندی پیش نیز ریمستر این بازی منتشر شد. این ریمستر با استقبال خوبی از هواداران روبرو شد و نکته مهم آن هم عرضه برای کنسول های پلی استیشن بود. در اصل با این ریمستر رمدی (Remedy) کوشش نموده تا الن ویک را از حالت انحصاری ایکس باکس خارج کند. حال اعلام شده که ریمستر الن ویک برای کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد.

بازسازی منزل: بازسازی بازی الن ویک برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه نسخه نینتندو سوییچ ریمستر الن ویک منتشر نشده ولی قرار است پاییز سال جاری عرضه گردد. با اینحال به زودی اطلاعات بیشتری از این ریمستر و گیم پلی منتشر خواهد شد. نکته مهم اینجاست که نسخه سوییچ استریم نمی گردد. بلکه روی سخت افزار خود دستگاه اجرا شده و به همین علت مشاهده تغییرات بازی الن ویک جالب خواهد بود.

بازی الن ویک در سال 2010 تنها برای کنسول ایکس باکس 360 عرضه شد. این بازی به وسیله سم لیک (Sam Lake) نوشته شده و داستان جالبی هم دارد. طریقه ارائه داستان به صورت قسمتی بوده حالت سریال گونه دارد. با اینحال با اضافه شدن عناصر اکشن اصلاً بازی خسته کننده نبوده و مشابه عناوین سبک داستانی نیست.

شما در این بازی الن ویک را کنترل خواهید کرد. یک نویسنده مشهور که حدود 2 سال است نمی تواند محتوای خاصی فراوری کند. او و همسرش تصمیم می گیرند تا به یک سفر کوتاه بروند. در میانه راه الن تصادف نموده و مدتی بعد از خواب برمی خیزد. پس از آن همسر خود را پیدا ننموده و در کوشش است تا او را بیابد. شما باید کوشش کنید تا در کنار اکشن و یافتن همسر او، نگذارید الن دیوانه گردد. چیزی که باعث می گردد عنوان الن ویک بسیار خاص باشد.

عرضه بازی الن ویک روی کنسول نینتندو سوییچ بسیار جالب است. به این علت که نشان می دهد این کنسول کوچک توانایی های بسیاری دارد. از طرفی شرکت سازنده نیز توانایی بهینه کردن یک عنوان تا حدی که روی سخت افزار یک کنسول همراه از 5 سال پیش بتواند اجرا گردد را دارد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1971

به "بازسازی منزل: بازسازی بازی الن ویک برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: بازسازی بازی الن ویک برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید