بازی کلیک کردن روی موز رتبه نهم محبوبیت استیم را به دست آورد!

به گزارش مجله رویگری، در دنیای امروزی گیمینگ، برای محبوب شدن تنها یک ایده تازه کافیست. این دقیقاً همان چیزی است که برای یک بازی نو اتفاق افتاده که با کلیک کردن روی موز کار می نماید و چارچوب عجیبی دارد. همین موضوع باعث شده تا این بازی محبوبیت زیادی در استیم بدست آورده و رتبه نهم را در میان عناوین محبوب استیم کسب کند. این بازی به حدی محبوب شده که توانسته دروازه بالدور 3 (Baldurs Gate 3) را کنار بزند!

بازی کلیک کردن روی موز رتبه نهم محبوبیت استیم را به دست آورد!

بازی کلیک کردن روی موز توانسته یکی از پیروز ترین عرضه ها تاریخ بازی های ویدیویی را روی پلتفرم استیم داشته باشد. این بازی به حدی محبوب شده که توانسته جای دروازه بالدور 3 و هاگوارتز لگاسی (Hogwarts Legacy) را گرفته و آن ها را یک رتبه کنار بزند. نام این بازی موز (Banana) است و حال نهمین بازی محبوب فروشگاه استیم است. طبق چیزی که اعلام شده این بازی حدود 884 هزار کاربر فعال داشته که یک رقم بسیار عجیب برای یک بازی ساده مثل موز است.

اگر بخواهیم دقیق تر این آمار را مقایسه کنیم، بازی هاگوارتز لگاسی که پرفروش ترین بازی سال 2023 میلادی در آمریکا بود حدود 879 هزار کاربر داشت. حال این بازی تبدیل به دهمین بازی محبوب فروشگاه استیم شده و این نشان می دهد که بازی موز توانسته پیروزیت بسیار خوبی کسب بکند. آمار بازی موز حتی از دروازه بالدور 3 هم بهتر بوده و دروازه بالدور 3 تنها 875 هزار کاربر داشته است. این در صورتی است که بازی دروازه بالدور 3 چندین جایزه مختلف برنده شده ولی بازی موز تنها یک کلیک کردن روی موز است!

در توضیحات بازی موز نوشته شده که شما روی یک موز کلیک نموده تا موز بیشتر دریافت کنید. هر 3 و 18 ساعت برای شما یک موز ارسال می گردد و پس از آن روی این موز می توانید کلیک کنید. نکته جالب اینجاست که بازی موز یک جامعه گسترده استیم هم دارد. در نتیجه افراد زیادی در پی توسعه این بازی هستند. همینطور اینکه از لحاظ امتیازی بازی موز در رتبه بسیار بالایی واقع شده است.

نکته اینجاست که بازی موز خیلی سریع به کاربران دستاورد (Achievement) می دهد. به همین علت این بازی و عناوین دیگر مثل آن مخاطبان بسیار زیادی کسب می نمایند تا افراد با تجربه آن ها اعتبار اکانت خود را بالا ببرند. برای مثال چندین سال پیش روی پلی استیشن 4 یک بازی به نام نام من میو است (My Name is Mayo) وجود داشت. این بازی هم به همین شکل بوده و به کاربران یک جایزه پلاتینوم می داد. همین موضوع باعث شد تا نام من میو است هواداران زیادی بدست آورده و حتی کاربران آن نمره بالایی به این بازی بدهند. همین موضوع در خصوص بازی موز هم صدق نموده و در نتیجه با همین فرمول پیروز شده است.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 تیر 1403 بروزرسانی: 2 تیر 1403 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2209

به "بازی کلیک کردن روی موز رتبه نهم محبوبیت استیم را به دست آورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی کلیک کردن روی موز رتبه نهم محبوبیت استیم را به دست آورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید