برترین رستوران های ماهشهر؛ از نخل طلایی تا پیتزا شب

به گزارش مجله رویگری، ماهشهر یک مقصد سفر مجذوب کننده در استان خوزستان است. از آنجایی که بخش خوشمزه سفر رستوران گردی است، باید با تعدادی از رستوران های خوب شهر آشنا باشید.

برترین رستوران های ماهشهر؛ از نخل طلایی تا پیتزا شب

ماهشهر در جنوب استان خوزستان واقع شده است. درست است که معروفیت ماهشهر به صنایع نفت و پتروشیمی برمی گردد، اما با داشتن ساحل و اسکله، به ویژه در نوروز مقصد سفر عالی به شمار می رود.

اما پیش از برنامه ریزی، بهتر است با رستوران های خوب ماهشهر آشنا شوید و ببینید کدام رستوران ها غذاهای محلی یا کلاسیک سرو می نمایند. در ماهشهر غذای دریایی را از دست ندهید، ماهی جنوب و میگوی تازه را همه جا نمی گردد پیدا کرد.

رستوران نخل طلایی

نشانی: ماهشهر، خیابان 22بهمن

تلفن: 06152328006

غذای محلی هیچ شهری را نباید از دست داد، به ویژه اگر قلیه ماهی و قلیه میگو باشد. همه غذاهای دریایی در رستوران نخل طلایی تر و تازه و خوشمزه هستند.

رستوران بیستون

نشانی: ماهشهر، خیابان 22 بهمن

تلفن: 06152333003

قیمت ها در رستوران بیستون بالا است و منوی غذا ایرانی. اغلب مشتریان کاملا راضی از رستوران راهی می شوند و از مزه غذاها رضایت دارند.

کلاسیک فود پارمیدا

نشانی: ماهشهر، ناحیه صنعتی، خیابان بانک ملی

تلفن: 06152340403

در کلاسیک فود پارمیدا می توانید انواع برگر دست ساز، ساندویچ، پاستا و استیک را میل کنید. مرغ سوخاری و کباب ترکی گزینه های دیگر پیش روی شما است.

رستوران هتل صدف

نشانی: ماهشهر، فاز 4 بلوار مصلی

رستوران هتل ها همواره یک گزینه مطمئن در سفر به شمار می رود. در رستوران هتل صدف غذای خوب و خوشمزه سرو می گردد. دسر را در کافی شاپ هتل میل کنید.

رستوران هتل ایرانیان

نشانی: ماهشهر، فاز 2، بلوار دانشگاه آزاد

رستوران هتل ایرانیان غذای باکیفیتی ارائه می نماید. بعد از صرف غذا می توانید در کافه هتل استراحت کنید و با یک نوشیدنی گرم و خوش عطر، آماده گردش در شهر بشوید.

رستوران هتل آزادی

نشانی: ماهشهر، بلوار کوثر

هتل آزادی علاوه بر رستوران اختصاصی برای مهمانان اش، رستوران عمومی هم دارد. بنابراین، خواه مسافر این هتل باشید یا نه، می توانید از هتل باکیفیت آن استفاده کنید.

رستوران صوفی

نشانی: ماهشهر، خیابان بانک ملی

تلفن: 06152345027

منوی غذای ایرانی رستوران صوفی در کنار موسیقی زنده، چند ساعت به یادماندنی برای شما خواهد ساخت.

رستوران باغ ایرونی

نشانی: ماهشهر، ناحیه صنعتی، خیابان پتروشیمی اراک

تلفن: 06152342643

فضای سرسبز و غذای خوشمزه از ویژگی های رستوران باغ ایرونی است.

خانه سوخاری

نشانی: ماهشهر، ناحیه صنعتی

تلفن: 06152343800

خانه سوخاری همواره هواداران خودش را دارد. در ماهشهر می توانید به خانه سوخاری بروید. البته که پیتزا، ساندویج و برگر هم ارائه می نماید. این رستوران فضای باز هم دارد و در فصل های خنک سال می گردد هنگام صرف غذا از هوای آزاد لذت برد. قیمت هر وعده غذا در خانه سوخاری زیر 30 هزار تومان است.

پیتزا شب

نشانی: ماهشهر، ناحیه صنعتی، خیابان صنایع پتروشیمی

تلفن: 06152344588

یکی از قدیمی های ماهشهر پیتزا شب است که هنوز مشتریان وفاداری دارد. اما گذشته از غذای خوب، پیتزا شب اپلیکیشن هم دارد. با اپ پیتزا شب می توانید هر جای ماهشهر که باشید، به آسانی و به صورت آنلاین غذا سفارش بدهید.

فست فود پدر خوب

نشانی: ماهشهر، تقاطع بلوار آزادی و کوثر، مجتمع تفریحی جام جم

تلفن: 06152323009

رستوران های زنجیره ای همه جا هوادار دارند. فست فود پدر خوب یکی از فست فودهای باکیفیت است که انواع پیتزا، برگر و سوخاری را ارائه می نماید. اگر اهل ریسک کردن نیستید، می توانید با خیال آسوده به پدرخوب بروید.

فلافل یکی از غذاهای خیابانی خوشمزه است که در بیشتر شهرهای جنوبی لذیذش را پیدا می کنید. در ماهشهر هم می توانید فلافل میل کنید.

فلافل شب به شب

نشانی: ماهشهر، کوی سعدی

فلافل از آن فینگرفودهایی است که اگر یک بار آن را امتحان کنید، باز هم هوس خواهید کرد. در ماهشهر می توانید به فلافل شب به شب بروید و یک ساندویچ خوشمزه فلافل برای خودتان درست کنید.

ساندویچ فلافل ایستگاه 7

نشانی: ماهشهر، فاز 2

در ساندویچی فلافل ایستگاه 7 سلف سرویس مانند فلافل فروشی های دیگر، برای خودتان ساندویچ درست می کنید و نان را با هرچه دوست دارید طبق سلیقه خودتان پر می کنید.

خستگی بخشی از سفر است. اما این خستگی نباید مانع گشت و گذار گردد. برترین راه برای کسب آرامش و برطرف خستگی، سر زدن به کافه و سفارش عصرانه همراه با قهوه یا چای است. چند کافه خوب ماهشهر را به شما معرفی می کنیم.

کافه امروز

نشانی: ماهشهر، مجتمع جام جم

کافه امروز کافه دنج و خلوتی است که می تواند برای گذراندن یک عصر پر از خستگی، گزینه خوبی باشد. قهوه و دسر سفارش دهید و بگذارید خستگی از تن شما بیرون برود.

کافه چارلی

نشانی: ماهشهر، ناحیه صنعتی

کافه چارلی کافه ی خوبی است. قهوه اش مرغوب است و حال و هوایش پر از آرامش.

کافه صدف

قهوه خوب را با هیچ چیز نباید عوض کرد. اما صدف فقط نوشیدنی های عالی سرو نمی نماید، چیدمان و فضای مدرن و سرزنده ای هم دارد.

کافه هشت و چار

نشانی: ماهشهر، ناحیه صنعتی، خیابان فردوسی، ساختمان ایران زمین

هشت و چار کافه است، اما فقط کافه نیست. پاتوقی فرهنگی است که نشست های ادبی، شاهنامه خوانی و نمایشنامه خوانی در آن برگزار می گردد.

منبع: کجارو / mahshahri.com / pedarekhoob.com / new.sibapp.com / 7ebo.com / mahshahri.com / jabama.ir / foursquare.com
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1853

به "برترین رستوران های ماهشهر؛ از نخل طلایی تا پیتزا شب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های ماهشهر؛ از نخل طلایی تا پیتزا شب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید