برترین مراکز خرید کیپ تاون در سفر به آفریقای جنوبی (تور آفریقای جنوبی ارزان)

به گزارش مجله رویگری، کیپ تاون یکی از شهرهای ارزان برای خرید کردن در آفریقای جنوبی است. با رشد و توسعه این شهر، توسعه و تنوع مراکز خرید آن نیز افزایش پیدا نموده است و در این مراکز، میتوان مغازه هایی لوکس و مجلل با انواع محصولات از لباس و کیف و کفش گرفته تا زیورآلات دست ساز و صنایع دستی و بومی آفریقایی را با کیفیت عالی و قیمت های مناسب پیدا کرد. در ادامه شما را با تعدادی از مراکز خرید معروف شهر کیپ تاون آشنا میکنیم.

برترین مراکز خرید کیپ تاون در سفر به آفریقای جنوبی (تور آفریقای جنوبی ارزان)

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

اسکله V&A

اسکله V&A در دامنه کوه تیبل قرار گرفته است و دارای بیش از 80 رستوران، فروشگاه سرپوشیده، بازارچه های صنایع دستی، مرکز سلامتی و بعلاوه امکانات تفریحی در لبه اقیانوس است. این مرکز خرید یک مکان مناسب برای عکس گرفتن از چشم میزانا و منظره ها بی نظیر از شهر کیپ تاون است. هنگام خرید کردن از این مرکز خرید، رفتن به آمفی تئاتر و تماشا نمایش زنده را از دست ندهید و با شرکت کردن در برنامه های تفریحی و یا با رفتن به رستوران های آن لذت خرید خود را دو برابر کنید.

مرکز تجاری کیپ کوارتر

مرکز تجاری کیپ کوارتر، یک مرکز خرید مدرن و پیشرفته است و با طراحی خاص و محوطه فضای باز به مراکز تجاری اروپایی شباهت دارد و خریداران می توانند ساعت ها در آن بگردند و از رستوران های فضای باز، گالری ها و فروشگاه های لوازم خانگی گرفته تا مغازه های زیورآلات و فروشگاه های لباس و کیف و کفش آن تماشا نموده و هر چیزی که احتیاج داشته باشند را به راحتی پیدا نمایند. بعلاوه در مرکز تجاری کیپ کوارتر چندین رستوران و کافه ، چند سالن زیبایی، سوپر مارکت و یک باشگاه ورزشی نیز وجود دارد.

قیمت بلیط هواپیما کیپ تاون

فهرست هتل های کیپ تاون

بلو روت مال

فاصله بلو روت مال تا مرکز شهر کیپ تاون فقط بیست دقیقه است و در این مرکز خرید برای خریداران و بازدیدنمایندگان تعداد بی شماری فروگاه و مغازه، رستوران و کافه، سینمای سه بعدی و بسیاری امکانات مثل پارکینگ برای معلولان، ویلچر، اتاق ها و امکانات مخصوص مادر در نظر گرفته شده است.

مرکز خرید کانال واک

مرکز خرید کانال واک یکی از بزرگ ترین مراکز تجاری شهر کیپ تاون است و وسعت آن به میزان ای است که به راحتی می توان فروشگاه، کالا و یا رستوران مورد علاقه خود را در آن پیدا کرد. در این مرکز خرید بیش از 400 فروشگاه، رستوران و امکانات تفریحی وجود دارد و یکی از مهمترین امکاناتی که این مرکز خرید به بازدیدنمایندگان خود ارائه می دهد منطقه ها متعددی برای پارکینگ افراد عادی، پارکینگ مخصوص برای افراد معلول و یا مادرانی که فرزند کوچک دارند است.

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2069

به "برترین مراکز خرید کیپ تاون در سفر به آفریقای جنوبی (تور آفریقای جنوبی ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مراکز خرید کیپ تاون در سفر به آفریقای جنوبی (تور آفریقای جنوبی ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید