برترین هتل دنیا انتخاب شد

به گزارش مجله رویگری، انتخاب برترین هتل دنیا

برترین هتل ها همواره هواداران بیشتری دارند چون توانسته اند با خدمات مناسبی که ارائه می دهند مسافران و گردشگران را از خود راضی نمایند. یکی از سایت های معروف در زمینه گردشگری هر سال در اقدامی جالب از مردم درباره برترین هتل سال نظرخواهی می نماید. فکر می کنید سال جاری کدام هتل لقب برترین هتل دنیا را به خودش اختصاص داد؟ هتل فورسیزون (Four Seasons Resort) در بالی. در ادامه این خبر خبرنگاران را همراهی کنید.

برترین هتل دنیا انتخاب شد

بالی با سواحل شگفت انگیز همواره یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ست و کسانی که به دنبالی مقصدی خیال انگیز می گردند همواره آرزوی سفر به این محل را دارند. هتل فورسیزن بالی که در سایان بالی قرار گرفته است پیروز شد که به عنوان برترین هتل جهان دست پیدا کند. موقعیت ویژه و مجذوب نماینده این هتل و همینطور معماری متمایزی که برای ساخت آن به کار رفته باعث شده تا نظر مسافران به سوی این هتل جلب گردد. در مراسمی که برای معرفی این هتل برگزار گردید بیشتر از همه روی احساسی آرامش بخش و تجربه های مدرنی که با اقامت در این هتل نصیب مهمانان می گردد تاکید شد.

در این هتل، مهمانان با امتحان تجربه هایی از فرهنگ بالی شناخت بیشتری پیدا می نمایند؛ مثلا در کنار رودخانه یک کلاس آشپزی هست که مهمانان برای یاد گرفتن غذاهای محلی بالی به آنجا می فرایند. در هتل تورهای گردشگری برگزار می گردد که گردشگران را به گشت و گذار در میان جاذبه ها و ماجراجویی هایی مثل رفتینگ می برد.

یکی از جنبه هایی که این هتل را محبوب نموده موقعیت خاص مکانی اش است هتل در ارتفاعات یوبود (Ubud) و در میان دو رودخانه قرار گرفته و معماری نمادین جالب توجهی دارد. یکی از قسمت های هیجان انگیز اقامت در این هتل لحظه ورود به آن است! چون باید از روی یک پل چوبی که بر روی درختان قرار گرفته عبور کنید و از روی پشت بام هتل که حوضچه ای خیره نماینده دارد به لابی و این هتل خیال انگیز بروید.

در این هتل کاملا از هیاهوی جهان دور می شوید و مدتی را در میان طبیعت سرسبز و دره دیدی می گذرانید. هتل 42 ویلای اختصاصی و 18 سوئیت دارد که همه ویلاها دارای استخر هستند و در میان چشم اندازهای سرسبز مامنی آرامش بخش را پدید آورده اند. برای دکوراسیون داخلی هتل، تزئینات معاصر و خاص بالی با هم تلفیق شده اند تا محیطی بینظیر برای استراحت و اقامت خلق گردد.

به گفته مدیر عامل اودای رائو، اینکه این هتل برای دومین بار برترین هتل جهان شده یکی از افتخارهای آن هاست. این انتخاب نشات گرفته از مهمان نوازی کارکنان هتل فورسیزن است که مهمانان را همواره به اینجا می کشاند. از طرفی حمایت های اقتصادی و سرمایه گذاری مالکان هتل هم تاثیر زیادی در راضی نگه داشتن مسافران لوکس پسند داشته است. در مراسم انتخاب برترین های جهان به غیر از برترین هتل ها، برترین فرودگاه ها، جزیره ها، شهرها و … هم انتخاب می شوند و تمامی این گزینش ها بر اساس نظر خوانندگان است. معیارهایی که یک هتل را برترین می نماید شامل موادی مثل امکانات، موقعیت مکانی هتل، نوع و کیفیت غذا، خدمات ارائه شده و … است و مسافران برای انتخاب یک هتل به همه این جنبه ها توجه می نماید. هتل فورسیزن پیروز شد با 98.22 درصد رای به عنوان برترین هتل جهان انتخاب گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1939

به "برترین هتل دنیا انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل دنیا انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید