تجربه یک پاریس گردی هیجان انگیز (تور فرانسه)

به گزارش مجله رویگری، میلیون ها توریست هر ساله به این شهر می آیند تا از جاهای تماشای نام آشنای آن مانند برج ایفل، موزه لوور، کلیسای نوتردام و خیابان شانزه لیزه تماشا نمایند.

تجربه یک پاریس گردی هیجان انگیز (تور فرانسه)

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

https://deltapayamvideo.arvanvod.ir/vXROW09Ljl/4MGyrP63NR/h-360-800k.mp4

همه چیز برای یک پاریس گردی مجذوب کننده

پاریس یکی از آن شهرهایی است که هر جهانگردی نام آن را می شناسد و می توان گفت هر کسی آرزوی پاریس گردی را دارد. البته فقط پاریس این طور نیست و کل کشور فرانسه به همین منوال در جهانگردی معروفیت دارد و طبیعی هم هست که پاریس، به عنوان مرکز این کشور، یکی از محبوب ترین شهرهای جهان برای جهانگردی باشد. با مجله جهانگردی دلتا همراه باشید تا پاریس را مانند یک جهانگرد واقعی تماشا کنید.

در بین تمام شهرهای جهان، فقط به پاریس لقب شهر عشاق یا شهر نورها داده اند که همین هم نشان دهنده جایگاه این شهر در بین مردم و محبوبیت آن است. پاریس همیشه میزبان جهانگردان زیادی از سراسر جهان است.

اگر قصد پاریس گردی دارید، باید بدانید از اوایل خرداد تا اواخر شهریور آب و هوای این شهر بسیار معتدل و مناسب سفر است. در این زمان هم روزها بلندتر هستند و هم هوا برای گردش در شهر عالی است. ولی همین موضوع باعث می گردد که فصل تابستان شلوغ ترین و گران ترین زمان برای سفر به پاریس باشد.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا ویدیوهای بیشتر از جهانگردی صورتی ترین شهر جهان در 90 ثانیه +ویدیو را ببینید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2083

به "تجربه یک پاریس گردی هیجان انگیز (تور فرانسه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه یک پاریس گردی هیجان انگیز (تور فرانسه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید