تعویق المپیک به سود کشتی ترکیه بود، سال 2020 را به خاطر نسپارید!

به گزارش مجله رویگری، به گزارش خبرنگاران، موسی آیدین با بیان اینکه سال 2020 سالی بود که هیچیک از ما حتی نمی خواهیم آن را به خاطر بسپاریم، گفت: همه گیری ویروس کووید 19، که در چین شروع شد و دنیا را فرا گرفت باعث شد بسیاری از ما مبتلا به این بیماری شویم. عزیزانمان را از دست بدهیم و به طور خلاصه، یک شب مانند یک کابوس شد. برای همه بیماران آرزوی شفای عاجل دارم و کسانی که درگذشتند را خدا رحمت کند.

تعویق المپیک به سود کشتی ترکیه بود، سال 2020 را به خاطر نسپارید!

وی با اشاره به اینکه تیم ترکیه در مسابقات قهرمانی اروپا که اولین میدان رسمی مهم در سال 2020 بود، موفقیت چشمگیری کسب کرد، گفت: مهمترین رقابتی که قبل از همه گیری ویروس کرونا در امسال انجام شد، مسابقات قهرمانی اروپا بود که در ایتالیا برگزار گردید. البته در حالی که ما برای مسابقات گزینشی المپیک آماده می شدیم، همه مسابقات به دلیل آغاز گسترده کرونا در دنیا به تعویق افتاد و حتی بازی های المپیک را هم به سال بعد موکول کرد. در واقع به تعویق افتادن المپیک به دلیل مصدومیت طاها آکگول و رضا کایالپ و زمان مورد احتیاج برای درمان آنها برای ما بسیار مفید بود.

رئیس فدراسیون کشتی ترکیه اضافه نمود: پس از همه گیری ویروس کرونا ما دست از کوشش بر نداشتیم و دوباره برنامه های خودمان آغاز کردیم، چراکه با رویدادی روبرو بودیم که پیش از این هرگز رخ نداده بود. ما سخت کار کردیم تا اطمینان حاصل کنیم ورزشکاران، مربیان و داورانمان همواره آماده هستند. در مرحله اول همه کشتی گیران در خانه های خود تمرین کردند و دوره های آماده سازی آنلاین را برای مربیان و داوران خود آماده کردیم.

موسی آیدین در انتها اعلام نمود: از مدتها قبل اردوهای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ترکیه برای حضور در المپیک در چارچوب اقدامات احتیاطی کووید 19 پیگیری شد. به همین دلیل کشتی در زمان شیوع کرونا برنامه های خود را دنبال کرد و تیم های ملی ما در مجموع 46 مدال در مسابقات برگزار گردیده در سه کشور مختلف کسب کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1315

به "تعویق المپیک به سود کشتی ترکیه بود، سال 2020 را به خاطر نسپارید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق المپیک به سود کشتی ترکیه بود، سال 2020 را به خاطر نسپارید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید