توضیحات مدیر کاخ گلستان درباره مفقود شدن یکی از آلبوم های عکس خانه کاخ گلستان

به گزارش مجله رویگری، آفرین امامی مدیر کاخ گلستان درباره مفقود شدن یکی از آلبوم های خانه کاخ گلستان،گفت: اواخر اسفند ماه امین انبار آلبوم خانه کاخ گلستان به بنده خبر داد، در آخرین انبارگردانی متوجه شده که یکی از آلبوم های کاخ گلستان را در انبارگردانی مشاهده نمی کند و گفت برای قطعیت به انبارگردانی دقیق آلبوم خانه کاخ گلستان نیازداریم ازاین رو انبار گردانی آلبوم خانه کاح گلستان شروع شده است.

توضیحات مدیر کاخ گلستان درباره مفقود شدن یکی از آلبوم های عکس خانه کاخ گلستان

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

او اضافه کرد: به جهت اینکه به انجام اقدامات حقوقی و قضایی برای پیشگیری از هرگونه مشکل سوء در آینده احتیاج داریم، این اقدامات حقوقی و قضایی انجام شد و اطلاعات اثر مفقود شده برای پلیس اینترپل ارسال و مکاتبات لازم با واحدهای ذی صلاح وزارت میراث فرهنگی انجام شد و کار در دست پیگیری است.

امامی گفت: ما یک کمیته ای متشکل از اعضای اداره کل موزه ها، واحد اداری اقتصادی سازمان یگان حفاظت و نماینده مجموعه کاخ گلستان تشکیل داده ایم.

مدیر کاخ گلستان ادامه داد: پس از اتمام انبارگردانی می توانیم به طور قطعی مفقود شدن آلبوم عکس خانه کاخ گلستان را اعلام کنیم. در برررسی های اولیه توسط بخش حفاظت ما تعیین شد هیچگونه نشانه ای از سرقت مشاهده نمی گردد.به همین دلیل موضوع مفقودی اعلام شده است.

لازم به ذکر است خبرهایی مبتنی بر مفقود شدن یکی از آلبوم های خانه کاخ گلستان در بعضی رسانه ها منتشر شده بود.

باشگاه خبرنگاران

منبع: گردشبان
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 996

به "توضیحات مدیر کاخ گلستان درباره مفقود شدن یکی از آلبوم های عکس خانه کاخ گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات مدیر کاخ گلستان درباره مفقود شدن یکی از آلبوم های عکس خانه کاخ گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید