توضیحات مهم بانک مرکزی درباره شروع حذف رمز دوم ایستا

به گزارش مجله رویگری، خبرنگاران: بانک مرکزی در مورد شروع حذف رمز دوم ایستا توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیحات مهم بانک مرکزی درباره شروع حذف رمز دوم ایستا

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک در مورد حذف رمز دوم ایستا توضیحاتی را ارائه کرد.

1-نظر به درخواست کسب و کارها، ذینفعان حوزه خرید بدون حضور کارت و همچنین درخواست اپراتورها جهت خرید به وسیله کدهای دستوری USSD، بانک ها می توانند تراکنش های فوق تا سقف یک میلیون ریال در هر 24 ساعت را از الزام استفاده از رمز دوم پویا معاف نمایند؛ بر این اساس بانک ها می توانند امکان انجام تراکنش با رمز دوم ایستا تا مجموع یک میلیون ریال در هر 24 ساعت برای هر کارت بانکی را مشروط به پذیرش مخاطرات آن از سوی مشتری فراهم نمایند.

2- از هفته دوم بهمن ماه، ارائه خدمات پرداخت غیرحضوری با رمز دوم ایستا طی چند روز در بانک های مختلف متوقف می گردد.

3- هموطنان گرامی در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در مورد فعال سازی یا استفاده از رمزهای پویای کارت های بانکی با شماره تلفن های مرکز ارتباط با مشتریان بانک خود تماس حاصل فرمایند.

مرکز تماس کاشف با شماره 91009960 به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی به سوالات و دریافت پیشنهادات و نقدها هم میهنان در مورد نحوه خدمت رسانی بانک ها و موسسات اعتباری است.

4- مجددا یادآوری می گردد دریافت رمز دوم پویا به وسیله پیامک امکان پذیر است؛ مشتریان محترم بانکی که تاییدیه شماره تلفن همراه خود را به بانک خود اعلام نموده اند با فشردن دکمه دریافت رمز دوم پویا در درگاه های پرداخت، رمز خود را به وسیله پیامک دریافت می نمایند.

5- همچنین تاکید می گردد آن دسته از هموطنانی که تا به امروز نسبت به فعال سازی رمز دوم پویا اقدام ننموده اند، در اسرع وقت نسبت به انجام این کار اقدام نمایند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 673

به "توضیحات مهم بانک مرکزی درباره شروع حذف رمز دوم ایستا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات مهم بانک مرکزی درباره شروع حذف رمز دوم ایستا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید