فراوری آیفون SE 2 از بهمن ماه شروع و آیفون 12 با 6 گیگابایت رم عرضه خواهد شد

به گزارش مجله رویگری، امروز دو خبر در رابطه با آیفون های جدید اپل منتشر شده است. آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس که انتظار داریم در سپتامبر 2020 عرضه شوند، قرار است هر دو با 6 گیگابایت حافظه رم همراه باشند. این خبر را یکی از تحلیلگران Barclays اعلام نموده و از آن جایی که سابقه قابل اطمینانی در لو دادن اطلاعات اپلی دارد، می توانیم به آن اطمینان داشته باشیم.

فراوری آیفون SE 2 از بهمن ماه شروع و آیفون 12 با 6 گیگابایت رم عرضه خواهد شد

برای مقایسه باید بگوییم که هر سه مدل آیفون 11 که سال جاری معرفی شده اند دارای چهار گیگابایت حافظه رم هستند. البته آنطور که در این خبر جدید تعیین شده، آیفون 12 معمولی که جایگزین آیفون 11 خواهد شد، همچنان دارای رم چهار گیگابایتی خواهد بود.

هر دو مدل گوشی آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس قرار است دارای دوربین سه بعدی در بخش پشتی خود باشند. این یعنی این گوشی ها قرار است در اصل چهار دوربینه باشند و سنسور چهارم احتمالا از نوع ToF خواهد بود. جدا از این مورد، هر سه مدل آیفون 12 قرار است از موج های میلی متری 5G هم پشتیبانی نمایند تا بالاخره رسما اپل هم وارد بازار گوشی های 5G گردد.

آیفون SE 2 نیز همچنان در برنامه اپل قرار گرفته است و آنطور که گفته شده، در ماه فوریه یا بهمن ماه، این گوشی در خط فراوری اپل قرار خواهد گرفت. این گوشی قرار است در بدنه آیفون 8 ساخته و عرضه گردد که این یعنی دارای همان نمایشگر 4.7 اینچی خواهد بود. در زیر نمایشگر این گوشی نیز دکمه هوم همراه با Touch ID حاضر خواهد بود. پردازنده این گوشی نیز قرار است A13 باشد و در کنار آن هم سه گیگابایت حافظه رم حاضر خواهد بود. زمان معرفی رسمی این گوشی نیز پیش بینی شده در ماه مارس سال آینده میلادی باشد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 516

به "فراوری آیفون SE 2 از بهمن ماه شروع و آیفون 12 با 6 گیگابایت رم عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری آیفون SE 2 از بهمن ماه شروع و آیفون 12 با 6 گیگابایت رم عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید