توهین سفیر سابق انگلیس به پوتین

به گزارش مجله رویگری، خبرنگاران: سفیر سابق انگلیس در آمریکا در سخنانی توهین آمیز ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را فردی گردن کلفت و آدمکش و دروغگو خطاب نموده است.

توهین سفیر سابق انگلیس به پوتین

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه تلگراف؛ سر پیتر وستماکوت سفیر سابق انگلیس در آمریکا گفت: پاسخ سخت و قاطع غرب به روسیه به خاطر بحران اوکراین و سقوط پرواز ام اچ 17 در حال نمایان کردن تاثیرات خود بر کرملین است.

بر اساس این گزارش وی در سخنانی توهین آمیز اضافه کرد: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه یک آدمکش گردن کلفت و دروغگو است. اظهارات این مقام سابق انگلیس در شرایطی است که اتحادیه اروپا برای اعمال دور جدیدی از تحریمها علیه روسیه آماده می گردد.

سفیر سابق انگلیس در آمریکا در ادامه اضافه کرد: پاسخ سخت و قاطع غرب به روسیه در حال آشکار کردن تاثیرات خود بر روی کرملین است. تجاوز روسیه به اوکراین شبیه تماس نادرست و اشتباه بوده است.

وزارت دفاع انگلیس نیز به تازگی اعلام نموده است که بیش از 1350 نیروی نظامی به همراه خودروهای زرهی و تانکهای چلنجر انگلیس در مانور ناتو در لهستان مشارکت می نمایند.

دولت انگلیس نیز اظهار داشت: مانور عقاب سیاه در جنوب و غرب لهستان بزرگترین حضور و مشارکت انگلیس در شرق اروپا از سال 2008 میلادی به شمار می رود.

سفیر سابق انگلیس در آمریکا گفت: رفتار پوتین در اوکراین مانند آدمهای گردن کلفت؛ بی پروا و دغل کار بوده و وی فکر می کرد پس از دزدیدن کریمه عملکرد خوبی داشته است. ولی اکنون عملکرد پوتین آنقدر خوب هم نبوده است. ما برای مدت زمان طولانی شاهد رفتار بدی از طرف روسیه بوده ایم و اکنون اوج این قساوت وحشتناک را در سرنگون کردن هواپیمای مسافربری می بینیم. ما باید تجزیه و تحلیل هزینه فایده را برای پوتین؛ برای مردم روسیه و برای دولت روسیه تغییر دهیم.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 499

به "توهین سفیر سابق انگلیس به پوتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توهین سفیر سابق انگلیس به پوتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید