ثبات قیمت دلار پس از گذراندن بدترین ماه از جولای

به گزارش مجله رویگری، دلار بعد از گذراندن بدترین ماه خود از جولای با اندکی جهش تحت فشار بود، در حالی که سرمایه گذاران روی تخفیف پولی بیشتر ایالات متحده حساب نموده اند.

ثبات قیمت دلار پس از گذراندن بدترین ماه از جولای

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، روز سه شنبه، دلارهای حساس به ریسک استرالیا و نیوزیلند بعضی از ضررهای روز دوشنبه را جبران کردند، هر یک تقریباً 0.2 درصد افزایش یافت، اگرچه هر دو دقیقاً در زیر اوج های یک روز قبل باقی ماندند. یورو 0.1 درصد افزایش یافت در 1.20 دلار، در حالی که استرلینگ دربرابر دلار سود خود را حفظ کرد در حالی که معامله گران امیدوار به توافق تجاری برگزیت قبل از انتها سال بودند.

خوش بینی در خصوص نوید آزمایش های واکسن باعث خرید ارزهای پرخطر و دارایی های با بازده بالاتر در خارج از ایالات متحده می گردد. حتی نگرانی در خصوص افزایش موارد ابتلای ویروس کرونا نیز حمایت چندانی از دلار نکرده است، زیرا برآورد ها مبنی بر اینکه فدرال رزرو ممکن است برای حمایت از اقتصاد در طول زمستان سخت پیش از اینکه واکسیناسیون بتواند فرایند شیوع همه گیری را قطع کند، افزایش یافت.

به گفته یک استراتژیست، یک دیدگاه کلی وجود دارد که در جلسه دسامبر چیزی وجود خواهد داشت، با توجه به اینکه در چند ماه گذشته هیچ توسعه مالی واقعی وجود نداشت است. بانک فدرال رزرو برای مشخص سیاست در 15 و 16 دسامبر تشکیل جلسه می دهد، هر چند قبل از آن در روزهای سه شنبه و چهارشنبه جروم پاول، رییس فدرال رزرو در کنگره حاضر می گردد و اظهارات وی برای مشاهده سرنخ های بعدی از نزدیک تحت نظر قرار می گیرد.

سیاست گذاران در حالی جمع می شوند که مقامات دو واکسن موثر را که توسط فایزر و مدرنا برای توزیع فراوری شده اند، تصویب می نمایند، اما با افزایش موارد ابتلای ویروس، بهبود مالی ایالات متحده با فشار بیشتری روبرو می گردد.

رابرت کاپلان، رییس بانک فدرال دالاس، روز دوشنبه گفت ماه های دشواری در پیش است. ما در اینجا خود را آماده می کنیم، بانک مرکزی در خصوص تغییر یا حتی گسترش برنامه خرید اوراق قرضه خود آزاد است. ما مجبور خواهیم شد بفهمیم این در جلسه دسامبر یا جلسه آینده رخ می دهد.

دلار در برابر سبد ارز در 91.942 ثابت بود. ین ژاپن با 104.33 در هر دلار ثابت بود. در سایر نقاط آسیا، وون کره جنوبی که بیش از7 درصد به دلار از سپتامبر رشد دارد، نیمی از افت 0.4 درصدی دوشنبه را جبران کرد. یوان چین طبق داده های مالی مستحکم در روز دوشنبه در تجارت دریایی ثابت بود.

بانک رزرو استرالیا نتیجه جلسه سیاست نهایی خود برای سال جاری را گفت، هرچند که معامله گران انتظار ندارند هیچ تغییری در این زمینه ایجاد گردد و احتمال شگفتی های کمی وجود دارد. آمار تورم اروپا و داده های ایالات متحده در اواخر روز سه شنبه اعلام می گردد.

روز دوشنبه انگلیس و اتحادیه اروپا نیز به یکدیگر هشدار دادند که زمان رسیدن به توافق تجاری برگزیت در حال اتمام است، اگرچه سرمایه گذاران همچنان امیدوار هستند و پوند را 1.3337 دلار و 89.48 در هر یورو نگه داشته اند. گفتگوها میان میشل بارنیه، مذاکره نماینده ارشد اتحادیه اروپا و دیوید فراست، مذاکره نماینده ارشد انگلیس ادامه دارد و انتظار می رود تیم اتحادیه اروپا دو یا سه روز دیگر در لندن بماند.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1245

به "ثبات قیمت دلار پس از گذراندن بدترین ماه از جولای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبات قیمت دلار پس از گذراندن بدترین ماه از جولای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید