جامعه فوتبال در کنار سیل زدگان است، جزئیات کمک به سیل زدگان

به گزارش مجله رویگری، به گزارش خبرنگاران، مهدی تاج عصر امروز در سفر خود به اهواز اظهار کرد: به طور حتم در این اتفاق و روحیه خوب یعنی کمک به سیل زدگان که در تمام آحاد جامعه به وجود آمده، جامعه فوتبال نیز همگام با سایر مردم در این کمک رسانی سهیم باشید.

جامعه فوتبال در کنار سیل زدگان است، جزئیات کمک به سیل زدگان

وی افزود: در اولین اقدام سازمان لیگ فوتبال کشور در میدان شیخ بهایی تهران با برپایی موکبی در حال جمع آوری کمک های مردمی است و همچنین در این هفته لیگ برتر فوتبال کشور، باشگاه ها عمده عوائد فروش بلیط بازی ها را برای کمک به سیل زدگان اختصاص داده اند و تیم های میزبان در این هفته قبل از ورودی ورزشگاه ها اقدام به برپایی ستادی برای دریافت های کمک های مردمی خواهند کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور با بیان اینکه همه باشگاه ها در این امر مهم حضوری فعال و پر رنگ خواهند داشت، گفت: فدراسیون فوتبال هم در حال مذاکره با کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) است که بتوانیم کمکی را از آنها دریافت کنیم و از طریق آقایان طالقانی و ممبینی اعضای هیأت رئیسه فدراسیون این کمک ها را به استان خوزستان برسانیم.

تاج ادامه داد: در خوزستان با کمک هیأت فوتبال استان و همچنین موکب شهدای جامعه فوتبال کشور در تدارک راه اندازی مکانی برای اسکان سیل زدگان هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 123

به "جامعه فوتبال در کنار سیل زدگان است، جزئیات کمک به سیل زدگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جامعه فوتبال در کنار سیل زدگان است، جزئیات کمک به سیل زدگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید