سزار فاریاس: با وجود خستگی می توانیم ایران را شکست دهیم

به گزارش مجله رویگری، سرمربی تیم ملی فوتبال بولیوی معتقد است شاگردانش با وجود خستگی می توانند ایران را در بازی تدارکاتی روز سه شنبه در استادیوم آزادی تهران شکست دهند.

سزار فاریاس: با وجود خستگی می توانیم ایران را شکست دهیم

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال بولیوی عصر امروز (شنبه) در بازی تدارکاتی در میانمار موفق شد 3 بر صفر تیم ملی این کشور را شکست دهد و با روحیه مضاعفی جهت رویارویی با شاگردان کارلوس کی روش راهی ایران گردد.

سزار فاریاس، سرمربی ونزوئلایی و 45 ساله تیم ملی فوتبال بولیوی پس از پیروزی برابر میانمار گفت: از این پیروزی خوشحال هستم اما باید بازیکنان را مهیای سفر به تهران برای برگزاری دومین بازی تدارکاتی با ایران کنیم و نوعی دیگر از زندگی تجربه خواهیم کرد.

وی سپس با اشاره به بازی تدارکاتی روز سه شنبه هفته جاری در استادیوم آزادی تهران برابر ایران اظهار داشت: پیروزی به شما آرامش خاطر می دهد و نباید تخریب کننده باشد زیرا نشان دهنده کار روشن تیمی است. ما عازم بازی بعدی بولیوی هستیم که سخت خواهد بود. تیمی که (ایران) در جام جهانی 2018 روسیه حضور داشته است. با سفر طولانی بعدی روبرو هستیم که خسته کننده است اما طبق نگرش مان می توانیم همه حریفان را شکست دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 13

به "سزار فاریاس: با وجود خستگی می توانیم ایران را شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سزار فاریاس: با وجود خستگی می توانیم ایران را شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید