جدال پرسپولیس و سپاهان برای صدرنشینی در پایان سال 99 خبرنگاران

به گزارش مجله رویگری، دو تیم پرسپولیس و سپاهان جدال های حساسی را برای به خاتمه رساندن سال 99 با صدرنشینی پیش رو خواهند داشت.

جدال پرسپولیس و سپاهان برای صدرنشینی در پایان سال 99 خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در حالی که سپاهان و تراکتور یکی از حساس ترین بازی های هفته هجدهم لیگ برتر را در اصفهان انجام می دهند. پرسپولیس نیز در تهران باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود. سپاهان اگرچه مثل پرسپولیس در این بازی میزبان است اما مقابل تیم تحول یافته تراکتور بازی خواهد نمود. طلایی پوشان اصفهانی هفته گذشته با نتیجه 6 بر یک پیروزی پرگلی برابر تیم آلومینیوم اراک به دست آوردند و با کسب 34 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در صندلی دوم قرار گرفتند.

از این رو تمام کوشش نویدکیا و شاگردانش این است تا با نهایت استفاده از میزبانی، با فزونی پرگل مقابل تراکتور از نظر تفاضل در صندلی بهتری نسبت به پرسپولیس قرار گرفته و سال 99 را با صدرنشینی به انتها ببرند. از این روست که نویدکیا کار سخت تری نسبت به گل محمدی پیش رو دارد. در این میان جدال احسان صفی با هم تیمی های سابق اش در نوع خود جالب است. احسان حاج صفی که چند روز پیش با فسخ قراردادش با تراکتور به سپاهان برگشت، قطعا مقابل خطیبی و شاگردانش انگیزه مضاعفی خواهد داشت.

از سوی دیگر پرسپولیس که هفته گذشته برابر صنعت نفت در آبادان به تساوی بدون گل رسید، به لطف تفاضل گل بیشتر صدرنشین لیگ برتر بیستم باقی ماند. حال شاگردان گل محمدی قصد دارند از میزبانی خود بهترین استفاده را برده و با فزونی مقابل نفت مسجد سلیمان، سال 99 را با پیروزی و تثبیت صدرنشینی خود به انتها برسانند. لازم به ذکر است نفت مسجد سلیمان با 20 امتیاز در صندلی دوازدهم قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1452

به "جدال پرسپولیس و سپاهان برای صدرنشینی در پایان سال 99 خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال پرسپولیس و سپاهان برای صدرنشینی در پایان سال 99 خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید