جمعه افسانه ای (بلک فرایدی) در استانبول

به گزارش مجله رویگری، این فرصت استثنایی را از دست ندهید؛ فرصتی که فقط یک بار در سال اتفاق می افتد و در آن می توانید تا سقف 70 تا 80 درصد تخفیف بگیرید. در این روز، به جیب تان اهمیت ندهید و تا می توانید خرید کنید. این فرصت استثنایی بلک فرایدی یا جمعه سیاه نام دارد و طرفداران آن در جهان بی شمارند. اگر برای تان جالب شد که در مورد این روز بیشتر بدانید، این مطلب برای شماست.

جمعه افسانه ای (بلک فرایدی) در استانبول

درباره بلک فرایدی یا جمعه سیاه

اگر شما هم عاشق خرید آن هم در زمان تخفیفات هستید، احتمالا نام بلک فرایدی (black Friday) را شنیده اید. بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه یک سنت آمریکایی است که امروزه در سراسر دنیا رواج پیدا کرده. در ایالات متحده، یک روز بعد از روز شکرگزاری و مصادف با آخرین جمعه از ماه نوامبر تمامی فروشگاه ها تخفیفات استثنایی می زنند. بسیاری از کارمندان این روز را مرخصی گرفته و از صبح زود در فروشگاه ها حاضر می شوند. هیچکس نمی خواهد این فرصت استثنایی را که فقط یکبار در سال اتفاق می افتد از دست بدهد. البته این تخفیفات با آنچه تا به حال دیده اید فرق دارد. همه اجناس بدون دسته بندی تخفیف می خورند. شاید در رسانه ها صف های طولانی و رفتارهای عجیب مردم را در این روز دیده باشید. خوشبختانه برای استفاده از این فرصت استثنایی نیاز به حضور فیزیکی شما در فروشگاه ها نیست. می توانید به صوت آنلاین در خانه یا محل کارتان اجناس موردنظرتان را سفارش دهید. کافیست بهترین وب سایت ها را شناسایی کنید.

جمعه افسانه ای در استانبول

استانبول یکی از مقاصد پرطرفدار برای خرید و تجارت است. این کشور مانند آمریکا و سایر کشورهای دنیا روزی را به تخفیفات استثنایی اختصاص داده و آن را جمعه افسانه ای نامیده است. حضور در جمعه افسانه ای استانبول شاید برای تان امکان پذیر نباشد یا شاید هزینه ها آن به صرفه نباشد. نگران نباشید ما برای شما خبر خوبی داریم؛ در ادامه سایت های معتبری معرفی می کنیم تا به راحتی اجناس موردنظر خود را سفارش دهید و از تخفیفات استثنایی آن برخوردار شوید. این سایت ها شبیه سایت های بامیلو و دیجی کالا هستند.

برای خرید آنلاین می توانید به این آدرس ها مراجعه کنید:

Trendyol.com

Markafoni.com

Hepsiburada.com

پیشنهاد ما برای خرید

اگر قصد خرید وسایل کوهنوری و طبیعت گردی دارید، این روز برای شما هم هست. پیشنهاد ما برای خرید این دسته وسایل، برند دکاتلون است. دکاتلون وسایل مرغوب ورزشی، کوهنوردی و غیره را با قیمتی مناسب در اختیارتان می گذارد. برای آشنایی بیشتر با دکاتلون اینجا کلیک کنید.

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2036

به "جمعه افسانه ای (بلک فرایدی) در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمعه افسانه ای (بلک فرایدی) در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید