حمله شدید اوباما به ترامپ؛ او مانند دیوانه ها رفتار می نماید

به گزارش مجله رویگری، رئیس جمهور پیشین آمریکا ترامپ را به دروغگویی و رفتار های نامناسب این سمت متهم کرد.

حمله شدید اوباما به ترامپ؛ او مانند دیوانه ها رفتار می نماید

به گزارش خبرنگاران، شبکه المیادین گزارش داد باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا در همایش انتخاباتی جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا از سیاست های دونالد ترامپ انتقاد کرد.

بر این اساس، وی گفت: از اقدامات دونالد ترامپ خسته شده ایم، او مانند دیوانه ها رفتار می نماید. ترامپ از انجام جدی وظایف ریاست جمهوری عاجز است.

اوباما اضافه کرد: ترامپ به راحتی به هر کسی که از او حمایت نکند توهین می نماید و یا او را تهدید به زندانی شدن می نماید. رفتار های این چنینی برای یک رئیس جمهور عادی نیست. دروغ و اتهام زنی بخش جدایی ناپذیر از مدیریت ترامپ و معاونانش شده است. مردم آمریکا باید با مشارکت گسترده در انتخابات آینده جای تردیدی برای شکست وی باقی نگذارند.

رئیس جمهور پیشین آمریکا تاکید نمود: ما شاهد ابتلای ترامپ به ویروس کرونا بودیم. زمانی که وی نمی تواند از خودش در برابر کووید 19 دفاع کند، چگونه می توانیم انتظار داشته باشیم از ما حمایت کند. دولت ترامپ می کوشد بیمه درمانی مقرون به صرفه (اوباماکِر) را لغو کند. شرم آور است که در این همه گیری که مردم به خدمات بیمه نیاز زیادی دارند شما بخواهید این حق را از آن ها بگیرید.

اوباما بار دیگر با متهم کردن دولت ترامپ به دروغگویی، خاطر نشان کرد: اگر کسانی که قرار است رهبران ما باشند هر روز دروغ بگویند دموکراسی ما کارایی نخواهد داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1166

به "حمله شدید اوباما به ترامپ؛ او مانند دیوانه ها رفتار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله شدید اوباما به ترامپ؛ او مانند دیوانه ها رفتار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید