خبرنگاران احداث سردخانه موقت در فرودگاه بیرمنگام برای قربانیان کرونا

به گزارش مجله رویگری، لندن - خبرنگاران - هم زمان با افزایش آمار فوت شدگان ناشی از ابتلا به کرونا، پلیس منطقه وست میدلندز انگلیس (West Midlands Police) روز آدینه با صدور بیانیه ای از احداث سردخانه موقت در فرودگاه بیرمنگام، برای نگهداری اجساد قربانیان کوید-19 اطلاع داد.

خبرنگاران احداث سردخانه موقت در فرودگاه بیرمنگام برای قربانیان کرونا

جهت دریافت خدمات اجرای نمونه طراحی روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

کار ساخت این سردخانه که در فاز اول گنجایش یک هزار و 500 متوفی را خواهد داشت شروع شده و انتظار می رود که پس از تکمیل فازهای نهایی، ظرفیت لازم برای نگه داری از اجساد کل بیماران منطقه وست میدلندز را داشته باشد.

یک سخنگوی فرودگاه بیرمنگام هم تایید کرد که با همکاری مقام های ذیربط بخشی از زمین فرودگاه را در اختیار ساخت این سردخانه قرار داده است.

آمار ابتلا به کرونا در انگلیس به سرعت در حال افزایش است. مقام های این کشور می گویند که این آمار هنوز به اوج نرسیده و در روزها و هفته های آینده بیشتر خواهد شد.

در همین پیوند امروز گزارش شد که نخست وزیر و وزیر بهداشت انگلیس به کرونا مبتلا شدند. همچنین عالی ترین مقام پزشکی این کشور به دلیل نگرانی از کرونا خود را قرنطینه نموده است.

مایکل گوو معاون نخست وزیر انگلیس امروز در کنفرانس خبری روزانه دولت بیان کرد که هر 3 الی 4 روز آمار ابتلا به کرونا دو برابر می گردد. او گفت واگیر کوید-19 به مقام های انگلیسی نشان می دهد که این بیماری تبعیضی بین افراد قائل نیست.

وزارت بهداشت انگلیس اعلام نموده است که هفته آینده یک دستگاه بیمارستان اضطراری با ظرفیت پذیرش 4 هزار بیمار در لندن بازگشایی می گردد. این بیمارستان که با یاری ارتش در حال ساخت است در سالن نمایشگاه شرق لندن راه اندازی خواهد شد.

همچنین شبکه خبری اسکای امروز (آدینه) از کار ساخت دو دستگاه بیمارستان در شهرهای بیرمنگام و منچستر اطلاع داد این دو بیمارستان که قرار است تا سه هفته آینده راه اندازی شوند، گنجایش پذیرش مجموع 6 هزار بیمار را در خود خواهند داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 728

به "خبرنگاران احداث سردخانه موقت در فرودگاه بیرمنگام برای قربانیان کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران احداث سردخانه موقت در فرودگاه بیرمنگام برای قربانیان کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید