درگیری پلیس آلمان با معترضان کرونایی

به گزارش مجله رویگری، پلیس آلمان امروز چهارشنبه با صدها معترضی که به محدودیت های کرونایی دست به اعتراض زده بودند در شهر برلین درگیر شد، این درحالی بود که معترضان ماسکی بر صورت نداشتند و فاصله اجتماعی دوران کرونا را رعایت نکرده بودند.

درگیری پلیس آلمان با معترضان کرونایی

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از رویترز، با انتشار این خبر اضافه نمود: این اعتراض ها در بیرون از ساختمان مجلس آلمان رخ داد، محلی که نمایندگان درصدد تصویب قانونی هستند تا به دولت قدرتی برای مقابله با موج سوم کرونا در این کشور داده گردد.

بنابراین گزارش، نمایندگان مجلس آلمان درصدد آن هستند تا به دولت آلمان اختیاراتی برای بستن مناطقی که با آمار بالایی از ابتلا به ویروس کرونا است داده گردد تا امکان مقابله با موج سوم کرونا را داشته باشد.

رویترز نوشت: انگلا مرکل صدراعظم آلمان پس از آنکه مقامات 16 ایالت آلمان از اعمال محدودیت های سختگیرانه کرونایی اجتناب ورزیدند، این طرح را به مجلس آن کشور ارائه کرد.

رویترز گزارش داد: پلیس شهر برلین با صدها معترض به این اقدام مجلس درگیر شدند، پلیس آلمان در این باره گفت، آنها ناگزیر به پراکندن معترضان شدند، چراکه جمعیت معترضان محدودیت های کرونایی همچون زدن ماسک و فاصله اجتماعی را در این تجمع اعتراضی رعایت نکرده بودند، هم اکنون بیش از دو هزار و 200 نیروی پلیس در آلمان موظف به مدیریت معترضان شده است.

بنابراین گزارش پلیس تا به امروز هفت نفر از معترضان به محدودیت های کرونایی در برلین را بازداشت کرد.

رویترز اضافه نمود: اعتراض های کرونایی و قصد دولت در بستن مناطقی از آلمان که با شمار فزاینده مبتلایان به کرونا روبرو است، درحالی صورت می گیرد که فصل تابستان و سفرهای تابستانی در اروپا و دیگر نقاط دنیا در راه است.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا بنابر داده های تارنمای وردمترز دات اینفو به بیش از سه میلیون و 380هزار نفر رسیده که ازاین تعداد بیش از 81هزار نفر تا به امروز جان باخته اند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1539

به "درگیری پلیس آلمان با معترضان کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری پلیس آلمان با معترضان کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید