در صورت تامین سوخت مورد احتیاج برق حداکثری فراوری می گردد

به گزارش مجله رویگری، تهران (پانا) - در جلسه کمیته گذر از پیک زمستان 1400 تاکید شد در صورت تامین سوخت مورد احتیاج، حداکثر برق در کشور برای همه مصرف کنندگان فراوری می گردد.

در صورت تامین سوخت مورد احتیاج برق حداکثری فراوری می گردد

به گزارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران؛ در سومین جلسه کمیته گذر از پیک زمستان 1400، بر قابل تامین بودن همه مصارف برق کشور در صورت تامین سوخت کافی برای همه نیروگاه ‫های حرارتی تاکید شد.

در این جلسه که با حضور مصطفی رجبی مشهدی، رئیس کمیته و مدیر عامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران برگزار گشت، ضمن تاکید بر اهمیت سوخت رسانی مناسب به نیروگاه ها در زمستان، ابراز شد که در صورت عدم تأمین سوخت کافی به ویژه در نیمه شمالی کشور، اجرای طرح مدیریت مصارف، بخصوص در صنایع نواحی نیمه شمالی کشور مورد احتیاج خواهد بود، زیرا محدودیت تامین گاز برای نیروگاه‫ های حرارتی موجود در نیمه شمالی، احتمال دارد و موانع کاربرد سوخت مازوت نیز موجب محدودیت هایی در بهره برداری از نیروگاه ها خواهد بود.

بعلاوه علاوه بر لزوم پیگیری و هماهنگی مدیریت مصرف صنایع بزرگ و میانه (در سطح انتقال و فوق‫توزیع)، احتیاج است تا در شبکه توزیع نیز برای مدیریت مصرف صنایع کوچک، تمهیدات لازم اندیشیده گردد. بدیهی است در صورت وقوع شرایط سخت آب و هوایی، شدت سرما و یا کاهش سوخت رسانی به نیروگاه ها، اعمال محدودیت های بیشتر محتمل خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1780

به "در صورت تامین سوخت مورد احتیاج برق حداکثری فراوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در صورت تامین سوخت مورد احتیاج برق حداکثری فراوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید