سرمایه گذاری مشترک ال جی و SM Entertainment برای تجربه نسل جدیدی از ورزش های فیتنس در خانه

به گزارش مجله رویگری، شرکت نو با نام Fitness Candy و با هدف ارائه محتوا، خدمات و محصولات در قالب یک پلتفرم برای زندگی سالم تر و متناسب تر در خانه راه انداری شده است.

سرمایه گذاری مشترک ال جی و SM Entertainment برای تجربه نسل جدیدی از ورزش های فیتنس در خانه

ال جی الکترونیکس با سرمایه گذاری مشترک با SM Entertainment که یک شرکت پیشرو در زمینه تفریح در کره جنوبی است، شرکت Fitness Candy را راه اندازی نموده اند. سرمایه­ گذاری مشترکی که قرار است F.U.N - مخفف کلمه های انگلیسی First (اولین)، Unique (خاص) و New (تازه) - را به کاربر ارائه دهد و تجربیات فیتنس خانگی که به سرعت در حال رشد است را به شکلی نوین برای کاربر رقم بزند. ال جی و SM به ترتیب 51 و 49 درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارند.

در مراسم رسمی معرفی Fitness Candy، که در سئول، کره جنوبی برگزار گردید، هر دو شریک دیدگاه خود را برای ارائه تجربیات تازه و متفاوت فیتنس در خانه به اشتراک گذاشتند. LG و SM با ادغام تخصص خود در فناوری نوآورانه مصرف نماینده و تفریح های پیشرفته، هدفشان ایجاد یک پلتفرم جامع و کامل است. که این امر به واسطه ارائه سرویس های محتوا، خدمات و محصولات مرتبط برای یاری به مردم به منظور برطرف نیازهای سلامتی و تناسب اندام در خانه امکان پذیر می گردد.

توسعه، اجرا و مدیریت پلتفرم های خدماتی Fitness Candy به عهده ال جی خواهد بود. ال­جی به عنوان یکی از پیشگامان دنیا در زمینه نرم افزار و محصولات سخت افزاری کاربرپسند که دارای قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده ها هستند، قرار است نسل تازهی از دستگاه های فیتنس خانگی را با اولویت راحتی، سهولت استفاده و تجربیات مشتریان F.U.N طراحی کند. SM نیز که به علت داشتن قابلیت­های متنوع خود، هواداران دنیای زیادی دارد، محتوایی در سطح دنیای را برای تشویق و به چالش کشیدن کاربران در تمام سطوح تناسب اندام ارائه خواهد داد.

Fitness Candy با برنامه ریزی، فراوری محتوا و دستگاه های مرتبط با فیتنس خانگی، به وسیله یک اپلیکیشن دارای حق عضویت کار خواهد نمود. این برنامه که قرار است در ماه سپتامبر منتشر گردد، برای نصب در انواع سیستم عامل ها و دستگاه های متنوع مثل گوشی های هوشمند و تلویزیون های هوشمند در دسترس خواهد بود و به ارائه خدمات تعاملی و شخصی سازی شده خواهد پرداخت که اطلاعات را از باندهای هوشمند، دوربین ها و دستگاه های ورزشی جمع آوری می نماید.

Fitness Candy به ارائه محتوا در شش گروه مختلف می پردازد: تمرین قدرتی، تمرین تقویتی، تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) ، حرکات موزون، حرکات کششی و مدیتیشن. محتوای هر گروه به مدت 10 تا 40 دقیقه اجرا می گردد و هر هفته نیز به روزرسانی می گردد.

شرکت تازه Fitness Candy در همکاری مشترک با SM فقط به تناسب اندام در خانه محدود نمی­گردد و روی فراوری محتوا متمرکز است تا کاربران بتوانند به راحتی آن را دیدن نمایند و از آن لذت ببرند. این شرکت با شعار Beyond Fitness, Sweet Life، میخواهد محتوای ارزشمندی مانند ورزش، برنامه های متنوع و فیلم های مستند و بعلاوه محتوایی که به رژیم غذایی سالم، توانبخشی و کاهش استرس یاری می نماید، فراوری کند.

پلتفرم Fitness Candy کاربران را قادر می سازد تا به طیف گسترده ای از محتوای تعاملی تناسب اندام با افراد مشهور کره ای دسترسی داشته باشند. ورزشکاران مختلف کره جنوبی، از جمله ورزشکار سه گانه، هیو مین هو، لی دائهون دارنده مدال المپیک تکواندو، لی یو بین اسکیت باز سرعت کم و بازیکن سابق راگبی آندره جین کوکیلار، فعالانه در فرآیند فراوری محتوا شرکت کردند و این امر یاری کرد تا شرکت، محتوای حرفه ای تر و سرگرم نماینده تری برای کاربران فراوری کند.

هدف این شرکت معرفی انواع دستگاه های تازه است که می تواند به این اپلیکیشن متصل گردد و به کاربران این امکان را بدهد که از محتوا لذت بیشتری ببرند. یکی از آن ها دستگاهی است که می تواند به لطف گنجاندن دوربین هوش مصنوعی ال جی و پلتفرم اینترنت اشیاء، حرکات کاربران را شناسایی و ردیابی کند. با اتصال بی سیم به تلویزیون، این دستگاه امکان برقراری ارتباط دو طرفه را فراهم می نماید و یک سیستم ایده آل را برای جلسات آموزش خصوصی آنلاین ورزش و شرکت در کلاس های تمرینی پخش زنده ایجاد می نماید.

این شرکت با استفاده کامل از فناوری های نوآورانه ال جی مانند هوش مصنوعی، Big data، موتورها و نمایشگرها، میخواهد محصولاتی مانند دستگاه های تقویت نماینده عضلات، دوچرخه های داخلی و باندهای هوشمند را توسعه دهد.

ویلیام چو، مدیرعامل ال جی الکترونیکس در این رابطه گفت: ما الگوی کسب وکار ال جی را از موضوع لوازم خانگی کارکردی به شرکتی مبتنی بر تجربه مشتری تبدیل خواهیم کرد که با تکیه بر راه کارهای زندگی هوشمند بتواند برترین تجربه را برای کاربر رقم بزند. او بعلاوه ادامه داد: به وسیله Fitness Candy، فناوری نوآورانه ال جی و قابلیت های فراوری محتوای SM در کنار هم می­گردد به ایجاد راه کارهای متمایز زندگی هوشمند اندیشید که تجربه های کاملاً تازهی را برای مشتری فراهم می نماید.

لی سونگ سو، مدیرعامل SM Entertainment نیز در این رابطه گفت: ترکیب فناوری نوآورانه ال جی، موسیقی، ورزش و دیگر محتواهای SM که راه را برای آینده کاربران هموار نموده است، فرصتی عالی برای این دو شرکت است تا به صنعت تناسب اندام و بهداشت دنیای یاری نمایند.

Fitness Candy یک پروژه محتوای دیجیتال تناسب اندام است که فراتر از تجربیات ساده رژیم غذایی است و به کاربران امکان می دهد تا عادت های زندگی سالم را دوباره کشف نمایند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2016

به "سرمایه گذاری مشترک ال جی و SM Entertainment برای تجربه نسل جدیدی از ورزش های فیتنس در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری مشترک ال جی و SM Entertainment برای تجربه نسل جدیدی از ورزش های فیتنس در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید