طرح بنزین سفر به کجا رسید؟

به گزارش مجله رویگری، براساس سخنان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر (ویژه نوروز 99) استان سمنان، طرح بنزین سفر پیگیری می گردد.

طرح بنزین سفر به کجا رسید؟

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا زمستان 99 با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

جریان بنزین سفر چیست؟

مهدی جمال در ستاد اجرایی خدمات سفر پیرامون طرح بنزین سفر اظهار کرد: این طرح با هدف یاری به افزایش سفرها از سوی وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دست پیگیری است. وی بر لزوم یاری دستگاه ها به فرآیند معرفی جاذبه های گردشگری استان تاکید و توضیح داد: تبلیغات خدمات سفر ویژه نوروز 99 از سوی کمیته های خدمات سفر به منظور یکپارچگی و با اعطای اعتبار از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان انجام گردد. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به افزایش سفرها در این استان در نوروز سال گذشته گفت: اقامت مسافران نوروزی در تعطیلات نوروزی سال 98 در مقایسه با مدت مشابه سال آن 38.5 درصد افزایش یافت. جمال با اشاره به افزایش سفرها به این استان در طول سال اعلام نمود: براساس آمار، ضریب اشغال تختخواب های هتل ها در تابستان سال جاری به طور متوسط 80 درصد بود. وی با بیان اینکه دبیرخانه خدمات سفر به دبیری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به صورت دایمی در استان سمنان فعال است ادامه داد: تبدیل استان سمنان از معبر به مقصد گردشگری با راهبردهای مهم مالی در دستور کار است. دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان از تبلیغ جاذبه های گردشگری استان سمنان در فضای مجازی با استفاده از نرم افزارهای نوین اطلاع داد و گفت: هم افزایی دستگاه های اجرایی برای پذیرایی، خدمات رسانی و اسکان مسافران نوروزی اجتناب ناپذیر است. وی اضافه نمود: 24 کمیته خدمات سفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان ویژه نوروز 99 در ارتباط هستند. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اعلام نمود: هماهنگی ها برای خدمات مناسبتر به مسافران نوروزی با جدیت تا اتمام طرح بنزین سفر دنبال می گردد.

منبع: ایسنا

منبع: همگردی
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 593

به "طرح بنزین سفر به کجا رسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح بنزین سفر به کجا رسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید