عظیمی: سنجاب پرنده زدم تا شرایط زندگی ام عوض گردد اما دستم در رفت، میوه فروشی می کنم

به گزارش مجله رویگری، عضو تیم کشتی آزاد در جام یاشاردوغو می گوید سنجاب پرنده ای را که منجر به در رفتن دستش شد برای این زده است که در ترکیه مدال بگیرد تا شاید زندگی اش تغییر کند.

عظیمی: سنجاب پرنده زدم تا شرایط زندگی ام عوض گردد اما دستم در رفت، میوه فروشی می کنم

سیدعلی عظیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شرایط دستش بعد از آسیب دیدگی در جام یاشاردوغو گفت: بعد از آنکه از ترکیه به ایران برگشتیم، دستم را در کرمانشاه به چند پزشک نشان دادم، می گویند شکستگی ندارد، اما آسیبش جدی است.

وی در خصوص اینکه چرا فن سنجاب پرنده را در آن شرایط مقابل حریف مغولستانی اجرا کرد، اظهار داشت: با خودم گفتم خیلی زحمت کشیدم، شاید این فن را بزنم و در ثانیه های آخر بتوانم کشتی را با برد تمام کنم، 8ـ6 عقب بودم، قبلاً در تمرین کار نموده بودم، اما در مسابقه این فن را نزده بودم، با این دیدگاه هم روی سنجاب پرنده کار می کردم که اگر چند ثانیه به انتها کشتی مانده بود، بتوانم اجرا کنم و به این شکل امتیاز بگیرم.

این کشتی گیر 22ساله کرمانشاهی با اشاره به درد زیادی که دررفتگی دستش داشت، گفت: خیلی بد افتادم، بدتر از دردی که همان وقت احساس کردم، درد جا انداختنش بود، خودم روی تشک دستم را جا انداختم، قبلاً دست چپم هم در کشتی در رفته بود و تجربه داشتم، این بار دست راستم در رفت و خودم جا انداختم.

عظیمی با اشاره به اینکه خیلی در کشتی آسیب دیده است، افزود: قبلاً رباط صلیبی هم پاره نموده ام، معتقدم این آسیب دیدگی ها خیلی ربطی به شرایط تمرینم ندارد و به شرایط بیرون از تمرین مرتبط است؛ این که مکمل چه چیزی مصرف کنی، یک سال است که هیچ مکملی استفاده ننموده ام، پدرم بیمار است و خودم خرج خانواده را می دهم، میوه فروشی می کنم، هنوز از یاشاردوغو برنگشته ام، با همین شرایط دستم به میدان تره بار رفتم.

این آزادکار که 8 سال است کشتی می گیرد در خصوص قرار گرفتن نامش در جمع کشتی گیران اعزامی به جام یاشاردوغو توضیح داد: در مسابقات کشوری پنجم شدم، مریض هم بودم و خوب نتوانستم آنجا کشتی بگیرم، اما آقای درستکار و احسان امینی به من لطف داشتند و این میدان را به دادند، چون دیدند که بد کشتی نمی گیرم و زیرگیری هایم خوب است و خوب به پا می رسم. خیلی روی جام یاشاردوغو حساب کردم، همه فکر و ذهنم این بود که اینجا مدال بگیرم و شاید شرایطم عوض گردد.

عظیمی با اشاره به اینکه در روز وقت کمی برای تمرین کردن دارد، گفت: خیلی از کشتی گیران از قشر ضعیف جامعه هستند، من هم صبح تا شب سر کار هستم، قبل از قهرمان کشوری نهایتاً روزی یکی دو ساعت توانستم تمرین کنم. اگر برای تمرین زمان کافی داشته باشم، قطعاً بهتر می شوم، نمی گویم ایراد فنی ندارم، اما مهم تر از آن، داشتن خواب و تغذیه مناسب روی کشتی تأثیر می گذارد، اگر خوب تمرین می کردم در قهرمان کشوری پنجم نمی شدم.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1925

به "عظیمی: سنجاب پرنده زدم تا شرایط زندگی ام عوض گردد اما دستم در رفت، میوه فروشی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عظیمی: سنجاب پرنده زدم تا شرایط زندگی ام عوض گردد اما دستم در رفت، میوه فروشی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید