فروش 2میلیارد و 200میلیون ریالی هنرمندان در نمایشگاه صنایع دستی استان سمنان

به گزارش مجله رویگری، سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: دو میلیارد و 200میلیون ریال تولیدات صنایع دستی در دومین نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی و سوغات استان سمنان به فروش رسید.

فروش 2میلیارد و 200میلیون ریالی هنرمندان در نمایشگاه صنایع دستی استان سمنان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، همایون جورابلو، با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال مردمی از دومین نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی و سوغات استان سمنان، این نمایشگاه به مدت دو روز تمدید شد و تولیدات هنرمندان صنایع دستی نیز به خوبی فروش رفت.

او با اشاره به اینکه این نمایشگاه از چهارم تا پانزدهم آذر در سمنان برگزار گشت، گفت: 36هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

جورابلو افزود: این نمایشگاه با حضور هنرمندان صنایع دستی استان های تهران، البرز، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، قم، زنجان، همدان، کرمان، اصفهان، گیلان، آذربایجان غربی و سمنان برگزار گشت.

او هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی هنر هنرمندان صنایع دستی و فراهم کردن زمینه فروش تولیدات صنایع دستی و آشنایی هر چه بیشتر مردم با هنر صنایع دستی بیان نمود.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سمنان گفت:استقبال عمومی از خرید محصولات صنایع دستی، زمینه ساز ایجاد امید و انگیزه در هنرمندان و افزایش خلاقیت و کیفیت در تولیدات صنایع دستی است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 566

به "فروش 2میلیارد و 200میلیون ریالی هنرمندان در نمایشگاه صنایع دستی استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش 2میلیارد و 200میلیون ریالی هنرمندان در نمایشگاه صنایع دستی استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید