فعالیت 10 شرکت دانش بنیان استان در بخش هوش مصنوعی

به گزارش مجله رویگری، رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری از ارائه 20 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان استان در 4 سال گذشته اطلاع داد و گفت: 10 شرکت دانش بنیان در این استان در بخش هوش مصنوعی فعالیت می نمایند.

فعالیت 10 شرکت دانش بنیان استان در بخش هوش مصنوعی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری از ارائه 20 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان استان در 4 سال گذشته اطلاع داد و گفت: 10 شرکت دانش بنیان در این استان در بخش هوش مصنوعی فعالیت می نمایند.

به گزارش، اسماعیل پیر علی با بیان اینکه حدود 12 هزار متر مربع فضای آزمایشگاهی، کارگاهی در اختیار این شرکت ها قرار داده شده است، اظهار کرد: آموزش های کاربردی و مشاوره ای در حوزه تجاری سازی و صنعتی سازی و آشنایی با قوانین گمرک، تامین اجتماعی، کار و…. مرحله به مرحله برای شرکت ها اجرا شده تابا فضای کسب و کار آشنا شوند.

وی اضافه کرد: در حاشیه بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و هفتمین نمایشگاه ایران ساخت که توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علم و فناوری رئیس جمهور برگزار گردید 19 شرکت از استان شرکت کردند و قرارداد فروش 39 میلیارد و 500 میلیون تومان محصول منعقد شد.

پیر علی بیان نمود: نگاه مدیران و کارشناسان میانی دستگاه های اجرایی استان به خرید محصولات استان نیست که همت بیشتر دستگاه ها را می طلبد.

وی ادامه داد: در حوزه صادرات نیز سال گذشته به کشورهای عراق و گرجستان صادرات داشتیم اما سال جاری صادراتی نبوده است.

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت 10 شرکت دانش بنیان در زمینه هوش مصنوعی بیان نمود: بسیاری کشورها در حوزه شهر هوشمند کار کردند و باید به این سمت رفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 608

به "فعالیت 10 شرکت دانش بنیان استان در بخش هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 10 شرکت دانش بنیان استان در بخش هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید