قدیمی ترین بیابان های دنیا را متفاوت احساس کنید

به گزارش مجله رویگری، کامپیوتر ها، تلفن های همراه و صندلی های چرخ دار اداری فقط شما را از زندگی دور نموده اند. هنوز هم منطقه ها بی نظیر در خارج از خانه وجود دارند که رضایت شما را در پی دارند. این مقاله درباره قدیمی ترین بیابان های دنیا، بزرگترین بیابان های دنیا و دیدنی ترین بیابان های دنیا است.

قدیمی ترین بیابان های دنیا را متفاوت احساس کنید

جنگل های بارانی Tarkine،تنامانی

یکی از کم بازدید ترین، قدیمی ترین و دست نخورده ترین جنگل های بیابانی، Tarkine نامیده می گردد که به خاطر به یاد آوردن افسانه ها به آن این نام را داده اند. در گوشه شمال غربی تنامانی قرار گرفته است و اغلب به بیابان فراموش شده شناخته می گردد که البته اصلا این طور نیست. این منطقه سرزمین عجایب رودخانه های وحشی، آبشار های مخفی، شاخه های درختان غول پیکر، پرندگان کمیاب و شیطان تنامانیایی در حال انقراض است. مسافرانی که به اینجا می آیند مسحور آن می شوند. چگونه این کار را انجام دهیم: پیشنهاد برای این اردوی تنامانی پیاده روی 5 شبه در مسیر جنگل بارانی Tarkine است، تنها گشت و گذار چند روزه در نوع خود.شما با یک راهنمای حرفه ای راهنمایی می شوید و شب ها را در چادر با محیط پیرامونی زیبا می گذرانید. این مقاله درباره قدیمی ترین بیابان های دنیا، بزرگترین بیابان های دنیا و دیدنی ترین بیابان های دنیا است.

شبه جزیره Knoydart، اسکاتلند

شبه جزیره نا هموار، بدون سکنه و زیبای Knoydart اغلب به عنوان آخرین بیابان در اسکاتلند شناخته می گردد. قرار گرفتن آن در ارتفاعات ، دسترسی را تنها با قایق یا پا محدود نموده است. ارزش سفر به مقدار کوشش آن است: یک سری مسیر های هیجان انگیز شنی در این سفر در داخل کوه وجود دارند. محو شدن در غروب خورشید یا شکار منظره های وال ها، دلفین ها و گراز های دریایی که در آب آن زندگی می نمایند، روحیه بازدیدنمایندگان را باز می گرداند. این متن درباره قدیمی ترین بیابان های دنیا، بزرگترین بیابان های دنیا و دیدنی ترین بیابان های دنیا است.

Salar de Uyuni، بولیوی

دشت های نمکی خیره نماینده در جنوب شرقی بولیوی با مقدار 3860 مایل مربع بزرگترین در دنیا هستند. ژوئن و جولای قطعا برترین ماه ها هستند چرا که کل منطقه به رنگ سفید در می آید. بعد از باران صحرای نمک شبیه یک آینه غول پیکر به نظر می رسد. این صحرا صاف و خشکی زیبایی دارد. شما باید خیلی سخت کار کنید تا تخیلات خود را اوج بدهید. در بیشتر از 11400 فوت بالاتر از سطح دریا، شما باید بتوانید ارتفاعات را مدیریت کنید. این متن درباره بزرگترین بیابان های دنیا است.

Sossusvlei، نامیبیا

در برخی از بخش های صحرای نامیب در Sossusvlei ریگ های روان زرد رنگ وجود دارند. اینجا یک بهشت طبیعی است. از جذابیت های آن می توان به نمک های سفید کف پارک ملی Etosha، شن های زبر و خشن ساحل Skeleton، صحرای دور دست کم بازدید Kaokoland در شمال غربی و رودخانه lush Kunene نام برد. بیابان گردی بزرگ نامیبیایی یک ماجراجویی 11 شبه است که برترین عجایب این سرزمین را برای شما به خاطره می آورد.

جنگل بارانی خرس بزرگ، کلمبیای بریتانیایی، کانادا

تا به حال چیزی از آن شنیده اید؟ بیشترین علت برای بازدید از آن این است که این جنگل بارانی یکی از بزرگ ترین جنگل های بارانی معتدل به جای مانده در دنیا است. از جاذبه های آن در امتداد خط ساحلی کلمبیای بریتانیایی، عجائب آن شامل کلیساهای قدیمی با سرو قرمز و سایر درختان مرتفع، فلات های دارای یخچال های طبیعی و جزایر انبوه از درختان هستند. سواحل سنگی که به وسیله خرس های سیاه و قهوه ای، گرگ های خاکستری و گربه های وحشی محافظت شده اند. عقاب ها در اوج پرواز می نمایند و وال های گوژپشت در تابستان در معرض دید هستند که به اورکاس ها، دلفین ها و پرندگان دریایی ملحق می شوند. خرس بزرگ در دور دست ها است به همین دلیل برترین راه دسترسی به آن به وسیله آب است. Nature Trek یک تور 7 شبه به نام گشت وگذار جنگل بارانی خرس بزرگ را پیشنهاد می دهد که در آن تورهای ساحلی وجود دارد تا به اکتشاف جنگل ها، دره ها دریاچه ها و خطوط ساحلی با پا بپردازید.

پارک ملی Kakadu، سرزمین های شمالی، استرالیا

untamed Outback وحشی و زیبا است که مسلما جایی زیباتر از Kakadu، بزرگ ترین پارک ملی در استرالیا نیست. صاحبان قدیمی پارک قرن ها وقت صرف هنر صخره نوردی، تالاب ها، غار ها و منظره های بی نظیر پرتگاه نموده اند. آژانس مسافرتی Audley یک پکیج 7 شبه Top End Explorer را با قیمت 2990 دلار به ازای هر نفر پرواز را پیشنهاد می دهد. سفر در سرزمین های شمالی مرکز Darwin آغاز می گردد. جایی که مهمان ها در یک ماشین کرایه ای سوار شده و به محل مورد نظر برده می شوند.

ساحل Bohuslän، غرب سوئد

اگر در خیال خود تا به حال به لیز خوردن روی آب با کایاک، چادر زدن روی سواحل بدون سکنه، لذت بردن از مهتاب نیمه شب، کشف کردن سیل های دریایی و خیس شدن در جریان آب فکر نموده اید، در اینجا هیچ کمبودی برای این تجربه پیدا نمی کنید. جاذبه های خط ساحلی که تا مرز نروژ ادامه پیدا نموده است و مجمع الجزایری با 8000 جزیره است. Nature Travels گشت وگذار با قایقرانی مستقل را در اطراف منظره ها جزایر Orust و Tjorn، منطقه ای حفاظت شده بر روی سواحل صخره ای به شما پیشنهاد می دهد که شامل نقشه ها، ساکن شدن در مکان، خارج شدن از منطقه و درس های این چنینی می گردد.

ذخایر بیوسفر دنا، جردن

بزرگترین ذخیره طبیعی در جردن یک منطقه حفاظتی در حدود 120 مایلی جنوب عمان است. منبعی از تپه ها، تنگه ها، غار ها و بیابان ها ، حیاط وحش و سایر گونه های گیاهی است. این برترین جا برای مسافران، دوستداران طبیعت و کسانی که در پی یک تکه از آرامش هستند، است. خود را برنده جایزه اکولوژ در مرز غربی منبع بایوسفر دنا فرض کنید. این یک مهمان خانه عادی نیست : به وسیله انجمن سلطنتی اردن برای حفاظت از طبیعت برپا شده است کاملا با نیروی خورشیدی کار می نماید و به خاطر عملکرد اخلاقی آن جوایزی را برده است. شما می توانید پیاده روی کنید، با دوچرخه کوهنوری کنید، به ستاره ها خیره شوید، خانه های بادیه نشینان را ببینید، چای نعنا بچشید یا در حیاط ساکت و آرام استراحت کنید. سفر با تورهای ناشناخته طول هفته شامل اقامت 4 شبه در خانه، گردش و دوچرخه سواری کردن است.

جزایر اسکیلی، انگلستان

در اینکه چه نقطه ای از انگلستان زیباتر است نظرات کمی متفاوت هستند. مجمع الجزایر باد خیز در 28 مایلی ساحل Cornish. جزیره Bryher با جمعیتی در حدود 80، پیاده روی های ساحلی، کویر های شنی، حوضچه های پر از گل های وحشی با ظاهری سنگی و بادهای شدیدی که به وسیله موج شکن های اقیانوس اطلس می وزند. کمی دورتر از این جزیره غیر مسکونی Samson، یک قایق که به راحتی قابل راندن است وجود دارد. Isles of Scilly Holidays یک مجموعه شامل صبحانه و شام در هتل فوق العاده Hell Bay و محل اقامتی در همسایگی جزیره Tresco به همراه پرواز با هلیکوپتر از Penzance به Tresco و حمل و نقل با قایق را به شما پیشنهاد می دهد.

Uttarakhand ،Himalayas، هند

استان Uttarakhand بخشی از Himalayas است اما اغلب به وسیله گردشگر ها نادیده گرفته می گردد. هنوز هم دو رودخانه بزرگ در هند، Ganges و Yamuna از یخچال های طبیعی این منطقه سرچشمه می گیرند. قله های خیره نماینده و منظره ها زنده محیطی را فراهم می نمایند که می تواند هر قلب آشفته ای را ارام کند. این منطقه زیارتگاه برخی از هندوها، گونه های کمیاب گیاهی و حیوانات است که پارک ملی دره گل ها نامگذاری شده است. یک محل کاملا محلی با موادی بومی این منطقه به وسیله روستاییان ساخته شده است. در این مکان شما می توانید پیاده روی های روستایی و بیابانی، تمرینات یوگا، یادگیری کشیدن نقاشی دیواری با هنرمندان محلی، یادگیری درس آشپزی، مدیتیشن و تمرینات روحانی و آشنایی با گیاهان دارویی محلی را تجربه کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 2087

به "قدیمی ترین بیابان های دنیا را متفاوت احساس کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدیمی ترین بیابان های دنیا را متفاوت احساس کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید