محافظت کار: مصاف با شهرخودرو می تواند ذوب آهن را هماهنگ تر کند، جام حذفی اولویت مان نیست

به گزارش مجله رویگری، گروه استان ها- مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازی فردا با شهرخودرو در جام حذفی می تواند در راستای رسیدن تیم به هماهنگی بهتر و بیشتر به ما کمک کند.

محافظت کار: مصاف با شهرخودرو می تواند ذوب آهن را هماهنگ تر کند، جام حذفی اولویت مان نیست

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، مجید محافظت کار چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر شهرخودرو در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: بازی فردا می تواند در راستای رسیدن تیم به هماهنگی بهتر و بیشتر به ما کمک کند تا بازیکنان کیفیتی که به خصوص در بازی گذشته از خود نشان دادند و درصدی از تفکرات مجتبی حسینی را در زمین پیاده کردند را ادامه دهند. در نهایت بازی فردا مقابل شهرخودرو می تواند به ما کمک کند تا شرایط تیم در لیگ ارتقا یابد.

وی افزود: هرچند نتیجه بازی فردا نمی تواند اولویت تیم ما باشد چون اولویت مهم ذوب آهن ارتقای جایگاه تیم در جدول رده بندی لیگ برتر است اما می تواند به هماهنگی تیم ما بسیار کمک کند.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: بازیکنان در چند روز اخیر بسیار خوب تمرین کرده و تلاش کرده اند به صحبت ها و تفکرات مجتبی حسینی توجه داشته باشند. امیدوارم بازیکنان ذوب آهن بتوانند فردا روز خوبی رقم بزنند و در نهایت آن اتفاق خوب رخ دهد و جایگاه تیم در لیگ برتر ارتقا پیدا کند.

محافظت کار درباره شناخت تیمش از شهرخودرو گفت: از این تیم شناخت داشتیم و مجتبی حسینی نیز از تمام تیم های لیگ شناخت کامل و کافی دارد که تلاش می کند در جلسات فنی این نکات را به بازیکنان منتقل کند. شهرخودرو تیم خوبی است و از بازیکنان تأثیرگذاری بهره می برد و امیدوارم بازیکنان به نکاتی که به آنها گفته شده توجه داشته باشند تا در بازی فردا از این نکات استفاده لازم را ببریم.

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: فعلاً بازیکن مصدومی نداریم و وحید محمدزاده نیز که در لیگ محروم بود می تواند در جام حذفی بازی کند.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1426

به "محافظت کار: مصاف با شهرخودرو می تواند ذوب آهن را هماهنگ تر کند، جام حذفی اولویت مان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محافظت کار: مصاف با شهرخودرو می تواند ذوب آهن را هماهنگ تر کند، جام حذفی اولویت مان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید