مقاله: دلایل سفر به قطر

به گزارش مجله رویگری، شما به هیچ وجه در دنیا نمی توانید چنین ترکیب بزرگی از فرهنگ های غیر خاورمیانه ای را مشاهده کنید که در آن شرق به معنای واقعی کلمه به غرب می رسد. مردم محلی کمی بیش از 15 درصد از جمعیت قطر را تشکیل می دهند و بقیه هم از منطقه ها مختلف دنیا به این کشور مهاجرت نموده اند. قطر با ترکیب فرهنگ های مختلف، تنوع، غذا، قومیت و سنت، منزلگاه غذاهای بین المللی و سبک زندگی های گوناگون محسوب می گردد.

مقاله: دلایل سفر به قطر

این کشور به مهمان نواز بودن معروفیت دارد و برای آن ها رفاه کسانی که از این کشور بازدید می نمایند بسیار مهم است. به همین علت آن ها پکیج های مجذوب کننده آب گرم را به مهمانان خود ارائه می دهند. برترین هتل های 5 ستاره قطر برترین سرویس را برای استراحت به مهمانان خود ارائه می دهند.

قطر به علت داشتن فرهنگ های غذایی مختلف، منزلگاه طعم های بین المللی است. برای خوردن غذاهای خوب، رستوران نوبو را برای خوردن سوشی، رستوران زعفران را برای غذاهای هندی و رستوران ایسان تای را برای خوردن سالاد پاپایا حتما امتحان کنید. رستوران های هیپ از جمله رستوران هایی هستند که در بازدید از قطر حتما باید به آن ها سر بزنید. این رستوران ها شامل چند کافه و رستوران مختلف هستند که هر کدام از آن ها برای غذاهای خاصی معروف هستند. کافه گراند جود که برای منسف (غذای ملی اردن)، رستوران الشامی برای گریل مخلوط آن و همین طور رستوران شکسپیر اند کو برای وعده غذایی برانچ معروف هستند.

منبع مقاله: دلایل سفر به قطر

انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: rezaruigari.ir شناسه مطلب: 1792

به "مقاله: دلایل سفر به قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: دلایل سفر به قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید